عکس‌ها و ویدیوهای جدیدی از قاب و ماکت‌ گلکسی اس 25 اولترا منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی گوشه‌های گردتر و فریم صاف‌تری نسبت به گلکسی S24 اولترا دارد.

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات طراحی گلکسی اس 24 اولترا، گوشه‌های تیز آن بود که در استفاده طولانی‌مدت، دستان کاربر را خسته می‌کرد. این سبک طراحی برای گوشی‌های بزرگی مثل گلکسی اس 24 اولترا، آزاردهنده‌تر از گوشی‌های کوچک و جمع‌وجور است.

راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ تلاش کرده بود با طراحی فریم میانی، تاحدودی این مشکل را برطرف کند؛ اما انتظارات برآورده نشد. خبر خوب این است که سامسونگ به‌خوبی از این مشکل آگاه است. به گزارش androidauthority، انتشار عکس‌هایی از ماکت گلکسی اس 25 اولترا نشان می‌دهد که این غول کره‌ای می‌خواهد گوشی‌ خوش‌دست‌تری را به بازار ارائه کند.

ماکت‌ گلکسی اس 25 اولترا طراحی خوش‌دست گوشی را فاش کرد

پیش از این رندرهایی از گوشی گلکسی اس 25 اولترا منتشر شده بود که نوید گوشه‌های گردتر را می‌داد. اکنون به‌لطف عکس و ویدیوی ماکت گلکسی اس 25 اولترا، به اطلاعات بیشتری دسترسی داریم.

یکی از افشاگران به نام xleaks7، عکس‌هایی از یک ماکت گلکسی S25 اولترا را به اشتراک گذاشته است. با توجه به این ماکت می‌توان گفت که S25 Ultra هم مثل نسل قبلی، گوشی بزرگی است. این ماکت در ابعاد 8.25×77.65×162.82 میلی‌متر ساخته شده که یعنی بلندتر و باریکتر از نسل قبلی است و ضخامت کمتری دارد. بد نیست اشاره کنیم که گلکسی اس 24 اولترا در ابعاد 8.6×79×162.3 میلی‌متر ساخته شده است.

مهم‌ترین چیزی که در این عکس‌ها به چشم می‌خورد، گوشه‌های گرد است. شعاع گوشه‌ها هنوز هم نسبتا کوچک است، اما حداقل می‌توان گفت که این گوشی احتمالا کمتر از گلکسی S24 اولترا دستان کاربر را خسته می‌کند. به نظر می‌رسد که کناره‌ها نیز صاف‌‌تر شده‌اند.

روز گذشته، آیس یونیورس هم ویدیویی از قاب گلکسی اس 25 اولترا را منتشر کرد که با عکس‌هایی که امروز منتشر شده، مطابقت دارد.

در این ویدیو می‌بینیم که جایگاه قلم S Pen به لبه‌های گوشی نزدیک‌تر شده است. رندرهای قبلی هم به این موضوع اشاره کرده بودند. در نظر داشته باشید که این اطلاعات رسما تایید نشده‌اند. اما نظر شما درباره طراحی گلکسی اس 25 اولترا چیست؟ آیا این سبک طراحی به گریپ بهتر و خوش‌دستی گوشی منجر می‌شود؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

source

توسط wikiche.com