شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه مادران اعلام شد. برخی از ضوابط خرید خودرو برای طرح جوانی جمعیت برداشته شده و در شرایط پیش فروش به آن اشاره شده است.
حتماً می‌دانید که 50 درصد از سهمیه تخصیص خودروهای طرح فروش ایران خودرو به مادران در قالب طرح فروش حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اختصاص یافت. پس مادران دارای فرزند که فرزندشان از فروردین 1400 به بعد متولد شده می‌توانستند در این طرح شرکت کنند. اما فقط تعداد 115 هزار دستگاه خودرو عرضه شد و خودرو به اکثریت افراد تعلق نگرفت.

پس از اعلام نتایج سهمیه هر طرح در دو دسته فروق فوق‌العاده و پیش‌فروش مشخص و منتخبین مشخص شدند. پیش‌تر شرایط فروش فوق‌العاده ایران خودرو ویژه مادران اعلام و امروز نیز دومین شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه مادران با ارسال بخشنامه‌ای جدید اعلام شد.

راهنمای خرید تکراتو

شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه مادران

به اطلاع عموم منتخبین مشمول و حائز شرایط اولویت‌های سوم پیش‌فروش (اسفندماه) ویژه متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می‌رساند در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ 24 آبان 1400 از سوی مجلس شورای اسلامی، برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس ازتاریخ قانون مذکور متولد شده‌اند شرایط پیش‌فروش برخی از محصولات شرکت ایران خودرو مطابق با اطلاعیه‌های «سامانه ثبت درخواست خرید خودرو (اولویت‌بندی) بر اساس نوع خودرو و روش فروش انتخابی متقاضیان مذکور، به شرح جدول ذیل ارائه می‌گردد:

شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه مادران

متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مشمول ضوابط عدم خرید 48 ماه گذشته در طرح‌های عادی و عدم برخورداری از پلاک فعال نیستند لذا مطابق قانون فوق، مادران مشمول این قانون، حق انتخاب یک خودرو را دارند و کسانی که قبلاً با استفاده از این قانون یک دستگاه خودرو از خودروسازان دریافت نموده باشند امکان دریافت مجدد خودرو ندارند.

متقاضیان می‌توانند از فردا پنجشنبه، 12 مهر 1403 نسبت به واریز وجه از طریق سامانه ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) برخی از محصولات ایران خودرو به نشانی https://ikcosales.ir/ اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

لطفاً نظرات خود را درخصوص شرایط پیش‌فروش مادران در جدیدترین طرح فروش محصولات ایران خودرو چیست؟

source

توسط wikiche.com