در ویدئویی به نام گزارش اختصاصی، یکی از خالقان و گزارشگران مجموعه‌ای از جزئیات درباره پروژه Tatanka، که بعداً به عنوان Project Ekhert شناخته شد، را افشا کرد. این پروژه مشهور و شکست‌خورده Halo battle royale است که تجزیه و تحلیل شده است. ادعا شده بود که Tatanka، یا Ekhert، در سال 2023 به دلیل تمایل به تمرکز روی بازی اصلی بعدی Halo و به دلیل متزلزل شدن ژانر بتل رویال لغو شد.

بسیاری از طرفداران در مورد چشم انداز عنوان Halo battle royale هیجان زده بودند، از جمله برخی از استریمرهای مشهور که تمایل زیادی به تیراندازی اول شخص داشتند. متأسفانه، همه نشانه‌ها حاکی از آن است که استودیو 343 Industries پروژه را لغو کرده است و یا آن را محدود کرده است تا روی چیزهای بزرگ‌تر و بهتری برای این سری کار کند.

در ژانویه، ادعا شد که 343 Industries روشی کاملاً متفاوت را برای عنوان بعدی Halo انتخاب کرده است. عنوان بعدی هیلو به مراحل اولیه ساخت برگشته و از یک موتور جدید استفاده می‌کند. مدت کوتاهی پس از این ادعا، پروژه Tatanka، یا Ekhert، تعطیل شد.

در پستی در رسانه های اجتماعی، خالق Rebs Gaming که در گذشته جزئیات کلیدی مرتبط با Halo را مشاهده کرده بود، مجموعه ای از جزئیات مربوط به بازی لغو شده Halo battle royale را افشا کرد.

او تاکید کرد که این پروژه به صورت هفتگی توسط 343 Industries تست می‌شد که بسیاری از این جزئیات از آنجا آمده است. بازیکنان در یک نقشه روی حلقه Zeta Halo که از چند منطقه تشکیل شده بود فرود می‌آیند و از طریق یک سیستم drop-pod به سبک ODST به آنجا می‌رسیدند. همانطور که بازیکنان نقشه را کاوش می‌کردند، آیتم‌های نیرو، تجهیزات و سپرها را برمی‌داشتند، در حالی که همه بازیکنان در حال تکمیل اهداف کوچک بودند.

این جزئیات هنوز تایید نشده اند، اگر چه دقیق باشند یا نه، این یک حقیقت است که هیچ بازی Halo battle royale در آینده وجود ندارد و زمانی به شدت شایعه شده بود که مود battle royale بازی هیلو عرضه خواهد شد.

source

توسط wikiche.com