کمپانی سامسونگ در سال جاری روی گوشی‌های بسیاری تمرکز کرده است که برخی از آنها تا به امروز منتشر شده‌اند. برای آشنایی با جدیدترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۴ با ما همراه باشید که فهرست خوبی را برایتان تدارک دیده‌ایم.

اگر از دوست داران گوشی‌های Samsung باشید حتما می‌دانید که سال ۲۰۲۴ از سوی این شرکت با تمرکز برروی محصولات ارزان قیمت آغاز شده است. همچنین شاهد معرفی یکسری محصولات میان‌رده خوب در این زمینه هستیم. این مقاله درحقیقت مربوط به سطح یا مدل خاصی نیست و برای معرفی جدیدترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۴ کارایی داشته است که در ادامه این مطلب از پلازا، می‌توانید با این محصولات آشنا شوید.

فهرست مطالب:

جدیدترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۴

لازم است بدانید که در طول این فهرست به مشخصات تکمیلی هر محصول اشاره شده است که از طریق آن می‌توانید به شکل بهتری با گوشی‌های نامبرده آشنا شوید. در ادامه به جدیدترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۴ اشاره خواهیم داشت که می‌توانید با ما همراه باشید.

۱. سامسونگ گلکسی S24 FE

گوشی سامسونگ 2024

Samsung Galaxy S24 FE
تراشه اگزینوس 2400e
نمایشگر ۶.۷ داینامیک امولد 2X با رزولوشن ۱۰۸۰x۲۳۴۰ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز
دوربین‌ها ۱۲ + ۸ + ۵۰ مگاپیکسل
سیستم‌عامل اندروید ۱۴ با رابط کاربری One UI 6.1
رم و حافظه ۸ گیگابایت رم | ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه
قیمت از ۶۴۹ دلار
  • نقاط قوت: کیفیت ساخت بالا، دوربین‌های قدرتمند، پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی، شارژدهی بهتر از قبل
  • نقاط ضعف: قیمت بالا

یکی از جدیدترین موبایل‌های عرضه شده توسط سامسونگ، گلکسی S24 FE است. گوشی که به عنوان پرچم‌دار اقتصادی این برند وارد بازار شده است تا جایگزین گلکسی S23 FE شود. سامسونگ در این محصول، تغییرات جالب توجهی نسبت به مدل قبلی اعمال کرده است تا این دستگاه شانس بیشتری در بازار داشته باشد. یکی از مهمترین تغییرات، کمتر شدن حاشیه‌های اطراف نمایشگر است که سبب شده گلکسی S24 FE بیشتر به یک گوشی رده‌بالا شبیه باشد.

از سمت دیگر، تراشه اگزینوس 2400e نیز یکی دیگر از تغییرات این موبایل است؛ این چیپست، نسخه بهینه‌شده تراشه پرچم‌دار اگزینوس ۲۴۰۰ است که سرعت کلاک کمتر و در نتیجه مصرف باتری بهتری دارد. در عین حال، اگزینوس 2400e با بهره‌مندی از ۱۰ هسته و یک هسته اصلی با فرکانس ۳.۱۱ گیگاهرتز، همچنان جزو تراشه‌های قدرتمند بازار است و می‌تواند عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

گلکسی S24 FE همچنین از یک نمایشگر بزرگ ۶.۷ اینچی اولد با حداکثر روشنایی ۱۹۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند که می‌تواند تجربه فوق‌العاده‌ای از کار با دستگاه، حتی زیر نور مستقیم خورشید، در اختیار شما قرار دهد. بهره‌مندی از دوربین‌های قدرتمند، باتری با ظرفیت بالاتر از قبل و پشتیبانی نرم‌افزاری ۷ ساله سامسونگ از این موبایل، از دیگر نقاط قوت این محصول به شمار می‌آیند.

۲. سامسونگ گلکسی M55s و M55

بهترین گوشی سامسونگ 2024

Samsung Galaxy M55s & M55
تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱
نمایشگر ۶.۷ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۱۰۸۰x۲۳۴۰ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز
دوربین‌ها ۲ + ۸ + ۵۰ مگاپیکسل
سیستم‌عامل اندروید ۱۴ با رابط کاربری One UI 6.1
رم و حافظه ۸/۱۲ گیگابایت رم | ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه
قیمت حدود ۳۰۰ یورو
  • نقاط قوت: پشتیبانی نرم‌افزاری ۴ ساله، عملکرد خوب دوربین‌ها در نور کافی، شارژدهی طولانی
  • نقاط ضعف: فاقد پوشش محافظ صفحه نمایش است

گوشی‌های موبایل گلکسی M55 و گلکسی M55s دو مدلی هستند که با اختلاف چند ماهه از یکدیگر معرفی شدند و از مشخصات تقریبا یکسانی هم برخوردارند. تنها تفاوت‌هایی که بین این دو گوشی وجود دارد این است که گلکسی M55 در یک پیکربندی با رم ۱۲ گیگابایت نیز عرضه می‌شود و اینکه رنگ‌بندی آن‌ها نیز کمی فرق دارد. هر دو دستگاه از یک پنل سوپر امولد پلاس ۶.۶۷ اینچی با روشنایی ۱۰۰۰ نیت استفاده می‌کنند. این نمایشگر از رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کرده و نسبت تصویر آن نیز روی ۲۰:۹ تنظیم شده است.

برای تراشه، سامسونگ از اسنپدراگون ۷ نسل ۱ استفاده کرده است که یک تراشه ۴ نانومتری و ۸ هسته‌ای از کوالکام است. این چیپست عملکرد راضی کننده‌ای در استفاده روزمره دارد و تا حدودی برای گیمینگ نیز می‌تواند گزینه مناسبی باشد. در بخش دوربین، شما به یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی دسترسی دارید که از قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز و همچنین لرزش‌گیر اپتیکال پشتیبانی می‌کند. نکته قابل توجه، پشتیبانی این دو موبایل از شارژ سریع ۴۵ وات است؛ چراکه تا پیش از این، شارژ ۴۵ واتی تنها در مدل‌های پلاس و اولترا سامسونگ در دسترس کاربران قرار می‌گرفت.

۳. سامسونگ گلکسی F05 ،M05 و A06

گوشی سامسونگ 2024

Samsung Galaxy F05 | A06 | M05
تراشه هلیو G85
نمایشگر ۶.۷ اینچی PLS LCD با رزولوشن ۷۲۰x۱۶۰۰
دوربین‌ها ۲ + ۵۰ مگاپیکسل
سیستم‌عامل اندروید ۱۴ با رابط کاربری One UI Core 6.0
رم و حافظه ۴ گیگابایت رم | ۶۴ گیگابایت حافظه
قیمت حدود ۹۰ یورو
  • نقاط قوت: شارژدهی طولانی، نمایشگر با کیفیت قابل قبول
  • نقاط ضعف: تراشه ضعیف

سامسونگ در سال ۲۰۲۴، موبایل‌های اقتصادی گلکسی A06 و F05 را در کنار M05 روانه بازار کرد که هر 3 آن‌ها از مشخصات یکسانی بهره‌مند هستند. این محصولات مانند بیشتر گوشی‌های ارزان‌قیمت، از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی LCD بهره‌ می‌برند که رزولوشن 720p را در اختیار شما می‌گذارد. از سمت دیگر، گوشی‌ها با تراشه هلیو G85 همراه شده‌اند که یک تراشه پایین‌رده به حساب می‌آید و نمی‌تواند برای استفاده سنگین، گزینه مناسبی باشد. به خصوص گلکسی F05 و M05 که برخلاف A06، فاقد پیکربندی‌هایی با رم بالاتر از ۴ گیگابایت هستند.

۴. سامسونگ گلکسی F14 4G

بهترین گوشی سامسونگ 2024

Samsung Galaxy F14 4G
تراشه اسنپدراگون ۶۸۰
نمایشگر ۶.۷ اینچی PLS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰x۲۴۰۰ و رفرش‌ریت ۹۰ هرتز
دوربین‌ها ۲ + ۲ + ۵۰ مگاپیکسل
سیستم‌عامل اندروید ۱۴ با رابط کاربری One UI 6.1
رم و حافظه ۴ گیگابایت رم | ۶۴ گیگابایت حافظه
قیمت حدود ۹۰ یورو
  • نقاط قوت: شارژدهی طولانی، نمایشگر بزرگ ۹۰ هرتز
  • نقاط ضعف: تراشه ضعیف و قدیمی

موبایل اقتصادی دیگری که سامسونگ در سال ۲۰۲۴ روانه بازار کرده، گلکسی F14 4G است؛ گوشی که نسخه 5G آن در سال ۲۰۲۳ معرفی شده بود. این محصول از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی LCD برخوردار است که رفرش‌ریت ۹۰ هرتز را در اختیار شما قرار می‌دهد و با توجه به بهره‌مندی از رزولوشن 1080p، از کیفیت و وضوح قابل قبولی برخوردار است؛ با این وجود، سامسونگ در این گوشی از تراشه قدیمی اسنپدراگون ۶۸۰ استفاده کرده است که قدرت پردازشی قابل توجهی ندارد و نمی‌تواند برای بیشتر کاربران کافی باشد؛ چراکه این محصول نیز مانند F05 و M05 تنها در یک پیکربندی با ۴ گیگابایت رم عرضه شده است و کانفیگ بهتری ندارد.

۵. سامسونگ گلکسی زد فولد ۶

گوشی سامسونگ 2024

Samsung Galaxy Z Fold6
تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳
نمایشگر نمایشگر اصلی ۷.۶ اینچی با رزولوشن ۱۸۵۶x۲۱۶۰ | نمایشگر کاور ۶.۳ اینچی با رزولوشن ۹۶۸x۲۳۷۶
دوربین‌ها ۱۲ + ۱۰ + ۵۰ مگاپیکسل
سیستم‌عامل اندروید ۱۴ با رابط کاربری One UI 6.1.1
رم و حافظه ۱۲ گیگابایت رم | ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت حافظه
قیمت از ۸۲ میلیون تومان
  • نقاط قوت: بهره‌مندی از گواهی IP48، نمایشگرهای فوق‌العاده، بلندگوهای قدرتمند، رابط کاربری با امکانات فراوان
  • نقاط ضعف: سرعت شارژ پایین

سامسونگ در سال ۲۰۲۴، از نسل جدید موبایل‌های تاشو خود در سری گلکسی Z رونمایی کرد. پرچم‌دار این گوشی‌ها، گلکسی زد فولد ۶ است که تغییرات چندان زیادی نسبت به نسل قبلی نداشته است. برای مثال، دوربین‌ها همان دوربین‌های دو مدل قبلی هستند و سرعت شارژ نیز همچنان در حد قیمت این دستگاه نیست. همچنین، با وجود اینکه، نسبت تصویر نمایشگر کاور نسبت به قبل بهتر و معقول‌تر شده است و حالا این صفحه با راحتی بیشتری قابل استفاده است. از سمت دیگر، این گوشی به لطف تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳، عملکرد بسیار عالی دارد و در سایر بخش‌ها مانند نمایشگر، بلندگو و دوربین‌ها نیز می‌درخشد.

۶. سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۶

گوشی سامسونگ جدید 2024

Samsung Galaxy Z Flip6
تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳
نمایشگر ۶.۷ اینچی داینامیک LTPO امولد 2X با رزولوشن ۱۰۸۰x۲۶۴۰ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز
دوربین‌ها ۱۲ + ۵۰ مگاپیکسل
سیستم‌عامل اندروید ۱۴ با رابط کاربری One UI 6.1.1
رم و حافظه ۱۲ گیگابایت رم | ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه
قیمت از ۵۴ میلیون تومان
  • نقاط قوت: بهره‌مندی از گواهی IP48، شارژدهی بهتر از قبل، رابط کاربری با امکانات متنوع
  • نقاط ضعف: سرعت شارژ پایین، افت عملکرد تحت بار زیاد

مانند زد فولد ۶، زد فلیپ ۶ نیز با تغییرات زیادی نسبت به قبل همراه نشده است ولی تغییرات کمی داشته است که آن را به یک گوشی بهتر تبدیل کرده‌اند. اول از همه تراشه این گوشی جدید سامسونگ ۲۰۲۴ است که به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ ارتقا پیدا کرده و به همین دلیل، دستگاه علاوه بر عملکرد بهتر، شارژدهی طولانی‌تری هم دارد. از سمت دیگر، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی مدل قبل، جای خود را به یک دوربین جدید ۵۰ مگاپیکسلی داده است که می‌تواند نور بیشتری جذب کرده و عملکرد بهتری در شب داشته باشد. تغییر مهم بعدی، افزایش ظرفیت باتری از ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت به ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که سبب شده گلکسی زد فلیپ ۶، شارژدهی به مراتب بهتری از مدل‌های قبلی داشته باشد.

۷. سامسونگ گلکسی M35

گوشی سامسونگ 2024

Samsung Galaxy M35
تراشه اگزینوس ۱۳۸۰
نمایشگر ۶.۶ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۱۰۸۰x۲۳۴۰ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز
دوربین‌ها ۲ + ۸ + ۵۰ مگاپیکسل
سیستم‌عامل اندروید ۱۴ با رابط کاربری One UI 6.1
رم و حافظه ۶/۸ گیگابایت رم | ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه
قیمت حدود ۱۸۰ دلار
  • نقاط قوت: بهره‌مندی از پوشش محافظ گوریلا گلس ویکتوس پلاس، شارژدهی خوب، پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی
  • نقاط ضعف: وزن و ضخامت زیاد، سرعت شارژ پایین

گوشی گلکسی M35 به عنوان یکی از محصولات میان‌رده سامسونگ، با تمرکز بر عملکرد خوب و عمر باتری طولانی، وارد بازار شده است. این گوشی مجهز به صفحه نمایش ۶.۶ اینچی از نوع Super AMOLED با وضوح +Full HD است که تجربه بصری عالی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین، تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ نیز عملکرد بسیار خوبی در استفاده روزمره دارد و می‌توانید برای گیمینگ نیز روی آن حساب باز کنید.

از سمت دیگر، بزرگترین نقطه قوت این دستگاه، شارژدهی بسیار خوب به لطف باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که سبب می‌شود دستگاه با یک بار شارژ، به راحتی تا ۲ روز دوام بیاورد. البته، با توجه به پشتیبانی از شارژ ۲۵ وات، سرعت شارژ دستگاه چندان جالب توجه نیست و بهتر بود سامسونگ برای شارژ این باتری بزرگ، سرعت بیشتری در نظر می‌گرفت. در بخش دوربین، M35 مجهز به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است که کیفیت عکس‌های خوبی را در شرایط نوری مناسب ارائه می‌دهد. به‌طور کلی، این گوشی گزینه مناسبی برای کاربرانی است که به دنبال یک تلفن همراه با عمر باتری طولانی و عملکرد مناسب هستند.

۸. سامسونگ گلکسی F55 و C55

پردازنده گوشی گلکسی f55

Samsung Galaxy F55 & C55
تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱
نمایشگر ۶.۷ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۱۰۸۰x۲۴۰۰ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز
دوربین‌ها ۲ + ۸ + ۵۰ مگاپیکسل
سیستم‌عامل اندروید ۱۴ با رابط کاربری One UI 6.1
رم و حافظه ۸/۱۲ گیگابایت رم | ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه
قیمت حدود ۲۳۰ دلار
  • نقاط قوت: نمایشگر باکیفیت، عملکرد خوب دوربین اصلی، شارژدهی مناسب
  • نقاط ضعف: دوربین‌های ثانویه ضعیف

گوشی گلکسی F55 به عنوان یکی از دستگاه‌های جدید سری F سامسونگ، برای کاربرانی که به دنبال ترکیبی از عملکرد خوب و قیمت مناسب هستند طراحی شده است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۱۰۸۰x۲۴۰۰ است که تجربه واضح و با رنگ‌های زنده و شاداب را در اختیارتان قرار می‌دهد. پردازنده آن اسنپدراگون ۷ نسل ۱ است که همراه با 8 گیگابایت رم، عملکردی قابل قبولی برای اجرای برنامه‌های روزمره و بازی‌های متوسط به بالا دارد. نکته قابل توجه در مورد این دستگاه، پنل پشتی آن است که از چرم طبیعی ساخته شده و جلوه متفاوتی به این دستگاه داده است.

سامسونگ این محصول خود را در بازار چین نیز با نام گلکسی C55 عرضه کرده است. F55 در بخش مشخصات تنها تفاوتی که با C55 دارد این است که پیکربندی پایه به جای ۲۵۶ گیگابایت حافظه از ۱۲۸ گیگابایت حافظه بهره می‌برد.

۱۰. گوشی سامسونگ گلکسی S24 اولترا

تاریخ عرضه s24 ultra

Samsung Galaxy S24 Ultra
تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳
نمایشگر ۶.۸ اینچی داینامیک LTPO امولد با رزولوشن ۱۴۴۰x۳۱۲۰ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز
دوربین‌ها ۱۲ + ۱۰ + ۵۰ + ۲۰۰ مگاپیکسل
سیستم‌عامل اندروید ۱۴ با رابط کاربری One UI 6.1
رم و حافظه ۱۲ گیگابایت رم | ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت حافظه
قیمت از ۶۰ میلیون تومان
  • نقاط قوت: کیفیت ساخت عالی، شارژدهی بسیار خوب، دوربین‌های قدرتمند
  • نقاط ضعف: سرعت شارژ پایین

گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا براساس قطعات قدرتمندی توسعه یافته که همین موضوع سبب افزایش قیمت آن در بازارهای جهانی شده است. همانطور که می‌دانید این محصول جدیدترین گوشی از سری پرچم‌دار اس ۲۴ بوده است که در قالب مشخصات قدرتمند عرضه شده و توانسته در بنچمارک‌های جهانی امتیاز خوبی را کسب کند.

از دیگر مزایای گوشی می‌توان به لنز ۳ گانه اشاره داشت که در کنار این موضوع از دوربین‌های قدرتمندی استفاده شده است که می‌تواند برای هر کاربری مفید واقع شود. لنز اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی گوشی قادر است زیبایی‌های بسیاری را در اختیار شما قرار دهد. بدنیست بدانید این عنوان از فناوری 5G و ویژگی NFC پشتیبانی می‌کند.

۱۱. گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۴

گلکسی اس ۲۴

Samsung Galaxy S24
تراشه اگزینوس ۲۴۰۰
نمایشگر ۶.۲ اینچی داینامیک LTPO امولد با رزولوشن ۱۰۸۰x۲۳۴۰ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز
دوربین‌ها ۱۲ + ۱۰ + ۵۰ مگاپیکسل
سیستم‌عامل اندروید ۱۴ با رابط کاربری One UI 6.1
رم و حافظه ۸/۱۲ گیگابایت رم | ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه
قیمت از ۴۷ میلیون تومان
  • نقاط قوت: اندازه جمع‌وجور، نمایشگر باکیفیت، شارژدهی بسیار خوب، عملکرد عالی، دوربین‌های قدرتمند
  • نقاط ضعف: سرعت شارژ پایین، افت عملکرد تحت بار زیاد

اگر به دنبال یک گوشی قدرتمند هستید تا بر اساس آن بتوانید تمام بازی‌های گرافیکی اندرویدی را روی گوشی نصب کنید، پیشنهاد ما به شما گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۴ می‌باشد که بد نیست بدانید در بخش نرم‌افزاری می‌توانید به اندروید ۱۴ دسترسی داشته باشید.

همچنین بخوانید :

این محصول بسته به بازارهای جهانی از سخت‌افزار متنوعی برخوردار است که باید بدانید پردازنده گرافیکی آن از نوع آدرنو ۷۵۰ می‌باشد که با به کارگیری تراشه قدرتمند و سی‌پی‌یو مناسب می‌تواند شما را از هرگونه مشکلات مربوط به کندی و لگ دور نگه دارد. در حال حاضر این گوشی در ۴ مدل وارد بازارهای جهانی شده است که حافظه داخلی آنها به ترتیب ۱۲۸ و ۲۵۶ و ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت بوده است که برای رم آنها از ۸ و ۸ و ۱۲ و ۸ گیگابایت رم استفاده شده است.

۱۲. گوشی گلکسی اس ۲۴ پلاس

گلکسی اس ۲۴ پلاس

+Samsung Galaxy S24
تراشه اگزینوس ۲۴۰۰
نمایشگر ۶.۷ اینچی داینامیک LTPO امولد با رزولوشن ۱۴۴۰x۳۱۲۰ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز
دوربین‌ها ۱۲ + ۱۰ + ۵۰ مگاپیکسل
سیستم‌عامل اندروید ۱۴ با رابط کاربری One UI 6.1
رم و حافظه ۱۲ گیگابایت رم | ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه
قیمت از ۵۳ میلیون تومان
  • نقاط قوت: کیفیت ساخت عالی، شارژدهی بسیار خوب، دوربین‌های قدرتمند
  • نقاط ضعف: سرعت شارژ پایین

گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۴ پلاس تقریبا با مشخصات یکسانی نسبت به گوشی فوق عرضه شده است که در این زمینه شاهد تفاوت‌های جزئی هستیم که یکی از بارزترین آنها باتری محصول می‌باشد. این گوشی هوشمند با پشتیبانی از فناوری 5G و در اختیار داشتن مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند می‌تواند به یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ ۲۰۲۴ تبدیل شود. نسخه پلاس این محصول بی‌تردید یکی از بهترین و جدیدترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۴ بوده است که نباید آن را از دست داد.

۱۳. گوشی سامسونگ گلکسی A55

گوشی سامسونگ گلکسی A55

Samsung Galaxy A55
تراشه اگزینوس ۱۴۸۰
نمایشگر ۶.۶ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۱۰۸۰x۲۳۴۰ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز
دوربین‌ها ۵ + ۱۲ + ۵۰ مگاپیکسل
سیستم‌عامل اندروید ۱۴ با رابط کاربری One UI 6.1
رم و حافظه ۶/۸/۱۲ گیگابایت رم | ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه
قیمت از ۱۸ میلیون تومان
  • نقاط قوت: کیفیت ساخت عالی، شارژدهی بسیار خوب، دوربین‌های قدرتمند
  • نقاط ضعف: سرعت شارژ پایین

گوشی سامسونگ گلکسی A55 یکی از بهترین محصولات معرفی شده در این فهرست بوده که با پشتیبانی از فناوری 5G توانسته امتیاز خوبی را در بنچمارک‌های جهانی کسب کند. لازم است بدانید که این محصول در ۳ مدل عرضه شده که ظرفیت داخلی آنها به ترتیب روی ۱۲۸ و ۲۵۶ و ۲۵۶ گیگابایت تنظیم شده که برای آنها از رم ۸ و ۸ و ۱۲ گیگابایت استفاده شده است. گوشی Samsung Galaxy A55 در کنار مشخصات خوبی که در اختیار داشته گزینه مناسبی برای بازی و تماشای فیلم و سریال است که از طریق سخت افزار و صفحه نمایش عالی آن می‌توانید شاهد کیفیت و شفافیت خوبی در این زمینه باشید. لازم است بدانید که این محصول از دوربین‌های خوبی نیز برخوردار است.

۱۴. گوشی Samsung Galaxy A35

جدیدترین گوشی های سامسونگ 2024

Samsung Galaxy A35
تراشه اگزینوس ۱۳۸۰
نمایشگر ۶.۶ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۱۰۸۰x۲۳۴۰ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز
دوربین‌ها ۵ + ۸ + ۵۰ مگاپیکسل
سیستم‌عامل اندروید ۱۴ با رابط کاربری One UI 6.1
رم و حافظه ۶/۸/۱۲ گیگابایت رم | ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه
قیمت از ۱۴ میلیون تومان
  • نقاط قوت: کیفیت ساخت بالا، نمایشگر باکیفیت، بلندگوهای استریو، شارژدهی خوب، عملکرد روان
  • نقاط ضعف:

با توجه به مشخصاتی که در خصوص گوشی سامسونگ گلکسی A35 به ثبت رسیده است، باید بدانید که این گوشی در بخش ساختاری از مجوز آی پی ۶۷ برخوردار بوده که در برابر آب تا عمق یک متر و مدت زمان ۳۰ دقیقه مقاوم می‌باشد. با توجه به مشخصات صفحه نمایش باید بدانید که وضوح پیکسلی این نمایشگر روی ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل تنظیم شده است که به نمایشگر همیشه روشن معروف می‌باشد.

سامسونگ محصول خود را در سه مدل وارد بازارهای جهانی نموده است که بد نیست بدانید برای نسخه اول از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با رم ۶ استفاده شده است که برای مدل دوم ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و رم ۸ گیگابایت و برای مدل سوم حافظه داخل ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت به کارگیری شده است. از دیگر مشخصات مربوط به این گوشی هوشمند می‌توان به پشتیبانی از فناوری فایو جی اشاره داشت.

سخن پایانی

معرفی جدیدترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۴ به پایان رسید که درطول این فهرست به گوشی‌های برتر و جدید از این برند اشاره شد. با توجه به مشخصات فوق دیدگاه شما عزیزان نسبت به این مقاله چیست؟ آیا مقاله جدیدترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۴ توانست نیاز شما در این زمینه را برطرف نماید؟ اکنون می‌توانید نظرات خود در خصوص این نوشته را برایمان به اشتراک بگذارید و اگر نقدی نسبت به مقاله دارید آن را برایمان به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

source

توسط wikiche.com