به‌لطف عکس لو رفته از طراحی ماژول دوربین شیائومی 15 اولترا ، هیاهو پیرامون این گوشی پرچمدار افزایش یافته. در این طرح‌ها، به برخی جزئیات در بخش تنظیمات و مشخصات دوربین اشاره شده است.

به گزارش xiaomitime، شیائومی 15 اولترا که جدیدترین مدل از سری پرچمدار اولترا است، استانداردهای جدیدی را در زمینه عکاسی با موبایل و عملکرد تعیین خواهد کرد. گفته می‌شود این گوشی هوشمند احتمالا در ماه ژانویه 2025 (دی) معرفی خواهد شد.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات و طراحی ماژول دوربین شیائومی 15 اولترا

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در این عکس جلب توجه می‌کند، دوربین پریسکوپ 200 مگاپیکسل است که همان فرم فاکتور ویوو ایکس 100 اولترا را دارد. سنسور پریسکوپ تله‌فوتوی بزرگ قرار است عملکرد بهتری در قابلیت‌های زوم داشته باشد و به همین دلیل، یکی از ویژگی‌های برجسته در عکاسی با موبایل به حساب می‌آید. در طراحی ماژول دوربین از همان سبک دایره‌ای استفاده شده که شیائومی از مدل S12 Ultra تاکنون از آن پیروی کرده است. اما چینش دوربین‌های داخل ماژول با گوشی‌های سال‌های قبل فرق دارد.

مشخصات و طراحی ماژول دوربین شیائومی 15 اولترا

تنظیمات دوربین شیائومی 15 اولترا را یک دوربین 50 مگاپیکسل 1 اینچ، لنز تله فوتوی 50 مگاپیکسل با زوم 3x، اولترا واید 50 مگاپیکسل و پریسکوپ تله فوتوی 200 مگاپیکسل HP9 با فاصله کانونی 100 میلی‌متر تشکیل می‌دهند.

این تنظیمات دوربین پیشرفته به کاربر امکان می‌دهند که عکس‌های باکیفیتی را در سناریو‌های نوری مختلف ثبت کنند و از قابلیت‌های زوم فوق‌العاده برخوردار شوند. شیائومی 15 اولترا یک هیولا در بخش عکاسی خواهد بود و مرزهای عکاسی با موبایل را جابه‌جا خواهد کرد. البته برخی شایعات اینطور ادعا می‌کند.

آنچه از مشخصات شیائومی 15 اولترا می‌دانیم

پیش از این در گزارشی آمده بود که شیائومی 15 اولترا به باتری 6000 میلی‌آمپر ساعت مجهز می‌شود و نه‌تنها در زمان استفاده‌ی سبک روزانه، بلکه در شرایط استفاده‌ی سنگین و پرفشار نیز شارژدهی بالایی خواهد داشت. این باتری در ترکیب با سیستم پردازشی قدرتمند و کم‌مصرف، باعث می‌شود شیائومی 15 اولترا ماندگاری شارژ طولانی‌تری داشته باشد. به نظر می‌رسد باتری 6000 از ترندهای امسال است. امروز خبری درباره باتری 6000 میلی‌آمپرساعت وان پلاس 13 هم منتشر شده بود.

نظر شما درباره مشخصات و تنظیمات دوربین شیائومی 15 اولترا چیست؟ به نظر شما این گوشی می‌تواند جانشین خوبی برای شیائومی 14 اولترا باشد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

source

توسط wikiche.com