مایکروسافت تایید کرد که WebUI 2.0 به تنظیمات Edge می‌آید و انتظار می‌رود که عملکرد مرورگر را افزایش دهد.

در یک بروزرسانی جدید در نقشه راه مایکروسافت 365، مایکروسافت تایید کرد که WebUI 2.0 به تنظیمات Edge می‌آید و انتظار می‌رود که عملکرد مرورگر را افزایش دهد.

 

مایکروسافت سرعت Edge را با WebUI 2.0 بالا می‌برد

 

مایکروسافت Edge: بهبود تنظیمات Edge

تنظیمات Edge به WebUI2 مهاجرت می‌کند تا پاسخگویی صفحه را افزایش داده و مجموعه‌ای از ارتقاء های جزئی بصری و محتوا را برای بهبود کلی قابلیت استفاده و کارایی معرفی کند. این شامل بهینه‌ سازی برای کلمات مختصر هر تنظیم، ساده‌ سازی تعداد صفحات و سازماندهی مجدد محتوا، و ایجاد یک رابط کاربری منسجم است.

مایکروسافت می‌گوید که صرف نظر از اینکه احساس می‌کنید یا نه، به طور پیوسته در حال بهبود عملکرد مرورگر Edge خود بوده است. در ماه مه امسال، این شرکت برخی از اعداد را ارائه کرد که نشان می‌داد رابط کاربری Browser Essentials 42% سریع‌ تر است و ادعاهای عملکرد در صورت داشتن سیستم نسبتا کم‌ ظرفیت، یک دستگاه بدون SSD و با کمتر از 8 گیگابایت حافظه، حتی چشمگیرتر بود، به 76% رسید.

مایکروسافت همچنین WebUI 2.0 را معرفی کرد تا برخی از کندی پاسخگویی رابط کاربری را به دلیل تاخیر رندرینگ جاوا اسکریپت برطرف کند.

همراه با این اعلامیه‌ ها، مایکروسافت همچنین WebUI 2.0 را معرفی کرد تا برخی از کندی پاسخگویی رابط کاربری را به دلیل تاخیر رندرینگ جاوا اسکریپت برطرف کند. هدف اصلی مایکروسافت با WebUI 2.0 این بود که رابط کاربری مرورگر را “خیلی سریع” کند در حالی که مزایای جاوا اسکریپت را نیز تشخیص دهد.

 

این شرکت نوشت:

آیا می‌توانیم بهره‌ وری توسعه‌ دهنده‌ای را که فریم‌ ورک‌ های جاوا اسکریپت به ما داده‌اند حفظ کنیم در حالی که کدی تولید می‌کنیم که رابط کاربری را سریع رندر می‌کند؟ آیا مرورگر می‌تواند بهترین مشتری خود باشد؟ اگر این فریم‌ ورک را حذف کنیم و رابط کاربری خود را فقط با استفاده از پلتفرم وب بسازیم، چقدر سریع می‌توانیم کارها را انجام دهیم؟ پاسخ این سوالات بله، بله و خیلی سریع است.

ورودی ویژگی جدید تعجب‌ آور نیست زیرا مایکروسافت گفته بود که “در حال ارتقای اجزای رابط کاربری Edge به WebUI 2.0 است.” بنابراین، ما احتمالاً در ماه‌ های آینده شاهد ورودی‌ های بیشتری از این دست هستیم که قسمت‌ های بیشتری از Edge درمان WebUI 2.0 را دریافت می‌کنند.

source

توسط wikiche.com