شرکت مایکروسافت در حال اضافه کردن چندین قابلیت جدید به وان‌ درایو است تا پیدا کردن فایل‌ هایتان را سریع‌ تر و آسان‌ تر کند. این شرکت می‌گوید با توجه به اینکه همکاری‌ های مجازی برای بسیاری از کسب و کارها به یک امر عادی تبدیل شده است، پیدا کردن سریع فایل‌ های درست اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

 

جستجوی دقیق‌ تر در وان‌ درایو

 

حالا کاربران می‌توانند نتایج جستجو را بر اساس نوع فایل مانند اسناد، صفحات گسترده، ارائه‌ ها و موارد دیگر فیلتر کنند. اعمال فیلترهای نوع فایل به شما این امکان را می‌دهد که نتایج را به راحتی محدود کنید تا فقط فایل‌ های مرتبط را ببینید و فایل‌ های نا مرتبطی که نتایج جستجو را شلوغ می‌کنند، حذف شوند. تگ‌ های فیلتر رنگی به شما کمک می‌کنند به راحتی ببینید کدام فیلترها اعمال شده‌اند.

داده‌ های اضافی نمایش داده شده در نتایج جستجو می‌تواند زمینه کلیدی را ارائه دهد. یک ستون مکان جدید نشان می‌دهد که فایل‌ ها از کجا آمده‌اند، مانند حساب وان‌ درایو شخصی شما یا یک سایت تیم به اشتراک گذاشته شده. سازندگان و آخرین ویرایشگران نیز قابل مشاهده هستند. با کلیک روی مکان‌ ها، کاربران مستقیماً به منبع هدایت می‌شوند. 

اضافه شدن مهم دیگری، قابلیت جستجو در محدوده زمانی خاص است. اگر فیلتر محدوده زمانی انتخاب شود، می‌توانید هدف را فقط روی فایل‌ هایی که در هفته گذشته، ماه گذشته یا هر دوره زمانی سفارشی دیگری تغییر کرده‌اند، محدود کنید. این کار باعث می‌شود نتایج جستجو به‌ روز باشد و مجبور نباشید در میان فایل‌ های قدیمی جستجو کنید.

حوزه جستجوها را اکنون می‌توان در صورت نیاز محدود کرد. کاربران می‌توانند بین جستجو در تمام فایل‌ های قابل دسترسی یا فقط فایل‌ های شخصی خود، یک پوشه یا کتابخانه اسناد جابجا شوند. این به شما انعطاف‌ پذیری می‌دهد، چه به یک جستجوی گسترده در چندین منبع نیاز داشته باشید یا یک جستجوی متمرکزتر در یک محدوده خاص.

source

توسط wikiche.com