اپیک گیمز قصد دارد به‌زودی برنامه بازی رایگان هفتگی خود را به فروشگاه موبایل هم بیاورد. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های فروشگاه بازی‌های کامپیوتر اپیک گیمز، برنامه بازی‌های رایگان است که هر هفته شامل عناوین جدید و محتوای درون‌بازی است و می‌توانید با پرداخت 0 دلار آن‌ها را دریافت کنید. حالا این شرکت می‌خواهد چیزی شبیه به آن را به فروشگاه موبایل خود بیاورد.

اخیرا اپلیکیشن اپیک گیمز استور برای اندروید منتشر شده است و حالا کاربران یک راه جدید برای دانلود بازی‌ها به غیر از فروشگاه گوگل پلی و سایر فروشگاه‌ها دارند. البته این فروشگاه به بزرگی برخی از رقبای خود نیست. اما اپیک گیمز اعلام کرده که به‌زودی بازی‌های بیشتری را در آن ارائه خواهد کرد.

اپیک گیمز همچنین بازی رایگان هفتگی خود را به فروشگاه موبایل خواهد آورد. این شرکت در جریان رویداد Unreal Fest اعلام کرد که این برنامه رایگان در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی ارائه خواهد شد. اپیک احتمالا می‌خواهد با این کار گیمرهای موبایل را برای نصب این فروشگاه جذب کند.

گفتنی است اخیرا فروشگاه اپیک گیمز علیه گوگل و سامسونگ شکایت کرده است. در این شکایت گفته شده که دو غول فناوری با هم کار می‌کنند تا از رقابت در فروشگاه اپلیکیشن اندروید جلوگیری کنند.

اپیک گیمز جزئیات زیادی درباره برنامه بازی‌های رایگان در فروشگاه موبایل ارائه نکرده است. با این‌حال، ممکن است برنامه به صورت هفتگی شامل عناوین رایگان باشد، درست مانند کاری که فروشگاه اپیک گیمز در پلتفرم پی‌سی انجام می‌دهد.

این شرکت درباره عناوین استودیوهای دیگر نیز گفته است که «بین 10 تا 50 عنوان» برای فاز ابتدایی آماده خواهند بود. با این‌حال، اپیک گیمز نگران است که راه‌اندازی یک روش پرداخت مشکلاتی ایجاد کند و انتشار برخی از این عناوین را چند ماه به عقب بیندازد.

از بازی رایگان اپیک گیمز برای پی‌سی در هر هفته اینجا می‌توانید مطلع شوید.




source

توسط wikiche.com