یک یوتیوبر روسی ویدیوی آنباکسینگ مک بوک پرو M4 را منتشر کرده که ما را با ابعاد تازه‌ای از محصول آشنا می‌کند.

به‌گزارش macrumors، ویدیوی آنباکسینگ مک بوک پرو M4 در ابتدا توسط مارک گورمن که افشاگری‌های مهمی درباره‌ی محصولات اپل به اشتراک می‌گذارد به نمایش درآمد.

راهنمای خرید تکراتو

تماشا کنید؛ ویدیوی آنباکسینگ مک بوک پرو M4

به نظر می‌رسد تراشه جدید اپل M4، نسبت به نسل قبلی یعنی M3 ارتقا قابل توجهی داشته؛ بطوریکه در تست گیک‌بنچ 6 توانسته در بخش تک هسته‌ای تا 25 درصد عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارد.

آزمایش‌های گیک‌بنچ نشان داد که مک بوک پرو M4 توانسته در تست تک هسته‌ای امتیاز 3864 و در تست چند هسته‌ای امتیاز 15288 را کسب کند. این در حالیست که نسخه‌ی قدیمی M3 در همان تست‌ها موفق شده بود به امتیاز 3107 در تک هسته و 15272 در چند هسته دست پیدا کند. این تفاوت فاحش نشان می‌دهد که نسل جدید تراشه‌های اپل در عملکرد تک هسته‌ای پیشرفت قابل توجهی را تجربه کرده‌اند.

بعلاوه در ویدیوی جعبه گشایی مک بوک پرو M4 به اطلاعاتی درباره‌ی رم 16 گیگابایتی اشاره شده است. بنابراین اپل دیگر از رم 8 گیگابایتی در مدل‌های پایه استفاده نمی‌کند. نکته‌‌ی دیگری که در این کلیپ به چشم می‌خورد، استفاده از سه درگاه تاندر بولت 4 است که برای بهبود تجربه‌ی کاربری به کار گرفته شده‌اند.

احتمال اینکه مدل پایه و مدل 14 اینچی مک بوک پرو M4 به رنگ جدید   Space Black (مشکی فضایی) مزین باشند زیاد است؛ رنگی که پیش از این فقط برای مدل‌های M3 پرو و M3 مکس در دسترس بود.

طبق پیش‌بینی‌ها احتمالا اپل سری جدید مک بوک‌هایی که از تراشه‌های M4 استفاده می‌کنند را اواخر اکتبر یا اوایل نوامبر رونمایی و فروش آن را از 1 نوامبر برابر با 11 آبان آغاز کند.

بیشتر بخوانید:

source

توسط wikiche.com