کاسیو از ساعت نسخه محدود G SHOCK x Gundam با تم Zeon رونمایی کرد. این ساعت نتیجه همکاری جدید گاندام و کاسیو است.

این ساعت کاسیو با نام کامل G-SHOCK x GUNDAM Principality of Zeon که به‌طور ویژه برای اعضای پریمیوم کلوپ هواداران گاندام ارائه شده، با الهام از Prencipality of Zeon، یک نیروی اصلی در سری Mobile Suit Gundam، ساخته شده و طراحی آن از موبایل نمادین Zaku II گرفته شده است.

مشخصات کاسیو G SHOCK x Gundam

بدنه سبز زیتونی این ساعت با استایل نظامی از رزین مستحکم ساخته شده است و دارای نور پس‌زمینه LED است که علامت Zeon را روی نمایشگر خود نشان می‌دهد. این علامت همچنین در پنل پشتی استیل ضدزنگ آن حک شده است. نسخه محدود کاسیو G SHOCK x Gundam بخشی از فروش به صورت بخت آزمایی برای اعضای کلوپ هواداران گاندام است. خریداران خوش‌شانس می‌توانند این نسخه را با قیمتی در حدود 153 دلار از ماه مارس 2025 (اسفند 1403) دریافت کنند.

نسخه محدود کاسیو G SHOCK x Gundam

این ساعت نیز همچون بسیاری دیگر از محصولات خط «جی‌شاک» کاسیو، بادوام ساخته شده است. ساعت جدید جی‌شاک در برابر ضربه و آب تا ارتفاع 20 اتمسفر مقاوم است. همچنین دارای مجموعه‌ای از ابزارهای مفید مانند کرونومتر، تایمر، آلارم‌ها و LED چندکاره است. دوام باتری آن پنج سال عنوان شده است.

این نسخه تا 27 اکتبر 2024 (7 آبان) طی یک قرعه‌کشی فروخته می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند در این بازه زمانی آن را سفارش دهند. در ضمن، برای حفظ انحصار این ساعت، به هر نفر فقط یک ساعت تعلق می‌گیرد. برای کسانی که می‌خواهند از وسایل Zeon استفاده کنند، باید گوش به زنگ باشند تا هروقت لوازم مرتبط با Gundam معرفی شد سریع اقدام کنند.

کاسیو اخیرا از مدل‌های دیگری از ساعت‌های جی‌شاک نیز رونمایی و آن‌ها را به بازار عرضه کرده است. از جمله ساعت کاسیو G-STEEL GBM-2100 با طراحی فلزی که در چهار رنگ عرضه شد.




source

توسط wikiche.com