هفته گذشته، به دلیل وقوع طوفان هلن در اواخر سپتامبر، نتوانستیم به طور کامل بروزرسانی‌ های وب‌ سایت نقشه راه مایکروسافت ۳۶۵ را پوشش دهیم. خوشبختانه، شرایط به تدریج در حال بهبود است و اکنون می‌توانیم به بررسی تغییرات هفت روز گذشته بپردازیم.

طبق نقشه راه، تیمز در ماه نوامبر برای نسخه‌ های دسکتاپ، iOS و اندروید، ویژگی‌ های جدیدی برای چت در رویداد های زنده شهرک اضافه خواهد کرد:

قبلاً، تنها ارائه دهندگان و برگزارکنندگان می‌توانستند با یکدیگر چت کنند. اما با این بروزرسانی جدید، شرکت کنندگان، ارائه دهندگان و برگزارکنندگان می‌توانند در حین یک شهرک با استفاده از ویژگی جدید چت رویداد با هم چت کنند. ارائه دهندگان و برگزارکنندگان همچنان می‌توانند در طول شهرک نیز به صورت خصوصی با یکدیگر چت کنند.

 

تغییرات جدید در مایکروسافت 365 از تیمز تا اج

 

در ماه دسامبر، تیمز برای نسخه‌ های دسکتاپ و مک، بهبود هایی برای لینک‌ های لیست مایکروسافت ارائه خواهد داد:

لینک‌ های لیست مایکروسافت در تیمز، از جمله لینک‌ های آیتم لیست و لینک‌ های فرم، اکنون هنگام اشتراک گذاری در پیام‌ های تیمز، باز می‌شوند که باعث می‌شود آنها را در پیام‌ های تیمز و داخل تب مشترک در چت‌ ها راحت‌ تر پیدا و دسترسی کنید.

 

همچنین، در ماه دسامبر، تیمز برای همه پلتفرم‌ های پشتیبانی شده، ویژگی‌ های جدیدی برای مدیران دریافت خواهد کرد:

به مدیران اجازه می‌دهد تا به سوالات شرکت کنندگان خاص بدون نمایش پاسخ به سایر شرکت کنندگان پاسخ دهند. این قابلیت می‌تواند برای سوالات حساس، پرسش‌ های شخصی یا بحث‌ های پیگیری که قرار نیست برای کل مخاطبان پخش شود مفید باشد.

 

برای افرادی که از نسخه جدید آوتلوک برای ویندوز استفاده می‌کنند، مایکروسافت در برخی از زمان‌ ها در فوریه ۲۰۲۵، بهبود هایی در ماژول افراد اضافه خواهد کرد:

در نسخه جدید آوتلوک برای ویندوز، ماژول افراد یک رابط کاربری ساده برای مخاطبین با یک نمای واحد از هر شخص ارائه می‌دهد که به طور خودکار نسخه‌ های تکراری را پیوند می‌دهد و آنها را با پروفایل‌ های سازمانی غنی می‌کند.

آوتلوک برای ویندوز و وب همچنین در ماه نوامبر چهار تم جدید نیز اضافه خواهند کرد.

 

سرانجام، مرورگر وب اج در ماه دسامبر بهبود هایی در تنظیمات جدید دریافت خواهد کرد:

تنظیمات اج به WebUI2 مهاجرت می‌کند تا پاسخگویی صفحه را افزایش دهد و مجموعه‌ای از ارتقاء های بصری و محتوایی جزئی را برای بهبود کلی قابلیت استفاده و کارایی معرفی کند. این شامل بهینه‌ سازی برای کلمات مختصر تنظیمات فردی، ساده‌ سازی تعداد صفحات و سازماندهی محتوا و ایجاد یک رابط کاربری منسجم است.

source

توسط wikiche.com