شایعه شده که تبلت آینده شیائومی یعنی پد ۷، در ماه جاری میلادی و در کنار گوشی های هوشمند سری شیائومی ۱۵ معرفی خواهد شد. معمولاً چند ماه طول می‌کشد تا شیائومی دستگاه های جدید خود را در بازار جهانی عرضه کند. در حال حاضر، تبلت Xiaomi Pad 7 موفق به دریافت تاییدیه استاندارد هند شده است.

تبلت شیائومی پد ۷ گواهینامه BIS هند را دریافت کرد

شیائومی پد ۷ با شماره مدل «2410CRP4CI» در میان داده های گواهینامه BIS مشاهده شده است. چندی پیش این دستگاه موفق به دریافت تاییدیه‌ای در کشور سنگاپور شد که به عرضه جهانی آن نیز اشاره داشت. با وجود آنکه هنوز تاریخ رونمایی این تبلت برای عرضه در بازار جهانی مشخص نیست ما انتظار می‌رود که شیائومی پد ۷ در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۵ (بازه زمانی اوایل دی ۱۴۰۳ تا اوایل فروردین ۱۴۰۴) برای عرضه در بازار های جهانی معرفی شود.

داده های BIS

بر اساس اطلاعات منتشر شده در گذشته شیائومی از دو تبلت جدید با نام های پد ۷ و پد ۷ پرو در رویداد معرفی گوشی های هوشمند سری شیائومی ۱۵ رونمایی خواهد کرد. هر دو این تبلت‌ها دارای تراشه قدرتمند کوالکام خواهند بود. پیش‌بینی می‌شود که شیائومی Pad 7 به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز شود. احتمالاً تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز شیائومی Pad 7 Pro را بر عهده دارد.

چندی پیش شایعه شده بود که شیائومی در حال کار بر روی یک تبلت با صفحه نمایش OLED است. اما به‌نظر می‌رسد که پد ۷ دارای نمایشگر ۱۱ اینچی LCD خواهد بود. این سری از تبلت های آینده شیائومی به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۵ و رابط کاربری HyperOS 2.0 به دست کاربران خواهند رسید.

انتظار می‌رود که سری Xiaomi Pad 7 به سنسور اثرانگشت موجود بر روی فریم کناری برای افزایش امنیت، مجهز شود. هنوز مشخص نیست که این سری دارای نسخه 5G (یا سیم‌کارت‌خور) خواهند بود یا نه. انتظار داریم که این تبلت ها دارای درگاه USB Type-C 3.2 برای انتقال سریع‌تر اطلاعات باشند.

سرعت شارژ شیائومی پد ۷ و پد ۷ پرو در گواهینامه 3C مشاهده شد

نظر شما چیست؟

source

توسط wikiche.com