شرکت Pocketpair با همکاری Krafton در حال توسعه‌ی نسخه موبایل Palworld برای گوشی‌های همراه است که در آن شما به دنبال گرفتن موجودات خواهید بود.

توسعه‌دهنده‌ی بازی شرکت Pocketpair، شاید با شکایتی از سوی نینتندو روبرو باشد، اما این موضوع مانع از تلاش آن‌ها برای عرضه‌ی نسخه موبایل بازی Palworld نشده است. روز چهارشنبه، شرکت Krafton -ناشر بازی PUBG: Battlegrounds- اعلام کرد که مجوز بازی Palworld را خریداری کرده و قصد دارد آن را برای موبایل بهینه‌سازی کند.

شرکت Krafton اعلام کرده است که هدفش «اقتباس وفادارانه» از «عناصر اصلی سرگرم‌کننده» بازی Palworld برای موبایل است. Krafton همچنین در سال 2018 نسخه‌ی موبایلی از بازی PUBG را منتشر کرد که نتیجه آن بهتر از انتظارات بود.

بازی Palworld که با نام «پوکمون با اسلحه» نیز شناخته می‌شود، پس از انتشار در ژانویه برای کامپیوتر و ایکس‌باکس به سرعت به موفقیتی بزرگ تبدیل شد و میلیون‌ها نسخه فروخت. بازی‌کنندگان از آن زمان در حال کاوش و گرفتن موجودات در سراسر جزایر پراکنده پالپاگوس بودند. اما در ماه گذشته، نینتندو و شرکت پوکمون از Pocketpair به اتهام نقض چندین حق ثبت اختراع شکایت کردند.

Pocketpair در پاسخ گفت که «از حق ثبت اختراعات خاصی که متهم به نقض آنها هستیم» بی‌اطلاع است. Palworld از آن زمان برای پلی‌استیشن 5 عرضه شده است. اما انتشار آن در ژاپن تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است. به جز Palworld نینتندو همچنین توجه خود را به شبیه‌سازهای کنسول نینتندو سوییچ جلب کرده است. این شرکت در آخرین اقدام خود، Ryujinx یکی از این شبیه‌سازها را تعطیل کرده است.




source

توسط wikiche.com