در حالی که استودیوی 343 Industries، سازنده اصلی بازی هیلو از شرکت مایکروسافت، پیش‌تر اعلام کرده بود که روی «پروژه‌ های کاملاً جدید» در این مجموعه بازی‌ های تیراندازی علمی-تخیلی باسابقه کار خود را آغاز کرده است، همچنان به اضافه کردن محتوای جدید برای بازی فعلی، هیلو: اینفینیت، ادامه می‌دهد. اواخر این هفته، تیم سازنده اعلام کرد که ویژگی جدید و تا حدودی غیرمنتظره‌ای را به هیلو: اینفینیت اضافه خواهد کرد: امکان بازی کردن بخشی از بازی با نمای سوم شخص.

 

حالت سوم شخص به Halo Infinite اضافه می‌شود

 

این خبر طی پنلی در جریان مسابقات جهانی هیلو 2024 در سیاتل در این آخر هفته اعلام شد. حساب رسمی هیلو در توییتر نیز به همراه یک ویدیوی کوتاه از گیم‌ پلی، خبر مربوط به حالت سوم شخص جدید را منتشر کرد و اعلام کرد که این ویژگی در ماه نوامبر عرضه خواهد شد.

تجربه‌ای جدید از بازی را رقم بزنید!

 

حالت سوم شخص در ماه نوامبر به هیلو: اینفینیت می‌آید!

سایت IGN گزارش می‌دهد که در پنلی که حالت سوم شخص جدید معرفی شد، جان «آنیشک» جونزک، مدیر ارشد ارتباطات با جامعه استودیوی 343 Industries، اعلام کرد که این ویژگی «در سطح مُد (حالت بازی) پشتیبانی می‌شود». به عبارت دیگر، بازیکنان نمی‌توانند به صورت دلخواه بین حالت اول شخص و سوم شخص جابجا شوند.

در ابتدا، نمای سوم شخص جدید در نسخه حالت Firefight بازی هیلو: اینفینیت در دسترس قرار خواهد گرفت، اما برنامه این است که آن را به حالت چندنفره استاندارد PvP و همچنین در مقطعی به ویرایشگر Forge اضافه کنند.

وب‌ سایت VGC اضافه کرد که کالین کوو، مهندس ارشد نرم‌ افزار از استودیوی اسکای‌ باکس لبز، اعلام کرد که تیم سازنده کارهای توسعه زیادی انجام داده‌اند تا از دقیق بودن نشانه‌ گیری در حالت سوم شخص جدید اطمینان حاصل کنند.

 

جونزک افزود:

موقعیت دوربین به طرز چشمگیری تغییر کرده است. به طور معمول، دوربین در سر شما قرار دارد و هر کجا که نگاه می‌کنید، شلیک می‌کنید. حالا با دوربین سوم شخص، که پشت سر شما قرار دارد، باید دو نوع ورودی مختلف را در سیستم نشانه‌ گیری ما در نظر بگیرید و انجام این کار نیازمند تلاش زیادی بوده است.

هنوز هیچ صحبتی در مورد اضافه شدن حالت سوم شخص به بخش داستانی هیلو: اینفینیت نشده است.

source

توسط wikiche.com