ردمی چند ماه پیش تبلت پد پرو را با تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2 در چین معرفی کرد، حالا به نظر می‌رسد این شرکت خود را برای معرفی یک تبلت گیمینگ با تراشه اسنپدراگون سری 8 آماده می‌کند.

کانال خبری DCS در ماه آگوست (شهریورماه) در یک پست ویبو فاش کرد که ردمی در حال کار روی یک تبلت پرچمدار با طراحی جمع‌وجور و صفحه‌نمایش LCD است. این کانال ادعا کرد که دستگاه مذکور در مرحله ساخت نمونه اولیه است و در سال 2025 معرفی خواهد شد.

حالا DCS در پست جدید خود، دوباره درباره همان دستگاه صحبت کرده، اما این‌بار مدعی شده است که تبلت مذکور از نوع گیمینگ خواهد بود و از تراشه اسنپدراگون سری 8 بهره خواهد برد.

تبلت گیمینگ ردمی با تراشه اسنپدراگون سری 8

تبلت گیمینگ آینده ردمی از نظر عملکرد ممکن است از تبلت‌های پرچمدار سری پد 7 شیائومی قوی‌تر باشد. انتظار می‌رود سری پد 7 شامل دو مدل پد 7 و پد 7 پرو باشد. طبق گزارش‌ها، این دستگاه‌ها به‌ترتیب مجهز به تراشه‌های اسنپدراگون 8 نسل 2 و اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهند بود. انتظار می‌رود هر دو تبلت دارای پنل‌های 11.16 اینچی LCD باشند.

نوبیا اخیرا یک تبلت گیمینگ با نام Red Magic Nova در چین عرضه کرده است. این تبلت دارای نمایشگر 10.9 اینچی LCD، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 Leading Version و باتری 10100 میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 120 واتی است. این دستگاه با قیمت 3999 یوان (565 دلار) در چین عرضه می‌شود.

تبلت گیمینگ ردمی با تراشه اسنپدراگون سری 8 می‌تواند یک پیشنهاد مشابه باشد. امیدواریم در گزارش‌های بعدی جزئیات بیشتری درباره این دستگاه بدانیم. ردمی همچنین روی گوشی‌های سری ردمی K80 کار می‌کند که احتمالا شامل مدل‌های K80e، K80 و K80 پرو خواهد بود. این گوشی‌ها ممکن است به ترتیب از تراشه‌های دایمنسیتی 8400 (آینده)، اسنپدراگون 8 نسل 3 و اسنپدراگون 8 نسل 4 بهره ببرند. انتظار می‌رود سری K80 در ماه نوامبر (آبان) در چین معرفی شود.




source

توسط wikiche.com