بعد از اینکه Jason Schreier اعلام کرد قرار است بزودی شاهد معرفی بازی جی تی ای 6 در طول هفته باشیم ارزش سهام سازنده بازی که استودیو تیک تو بوده به طرز چشمگیری افزایش یافت که در ادامه قصد داریم شمارا با اطلاعات این گزارش آشنا کنیم.

فهرست مطالب

Jason Schreier خبر مهمی را در صنعت دنیای بازی های ویدیویی منتشر شد که این موضوع سبب درگیر شدن بخش های بسیاری از دنیای بازی شد. همگی میدانیم که یکی از قدرتمند ترین زیرمجموعه های شرکت راک استار ، استودیو Take-Two Interactive بوده است که این استودیو در طول سال های بسیار همراه شرکت مادر خود یعنیم راک استار بوده و روی توسعه بسیاری از بازی ها متمرکز بوده است. با انتشار خبر مربوط به معرفی بازی جی تی ای 6 در طول هفته آینده ارزش سهام استودیو Take-Two Interactive با رشد خوبی همراه بود که این موضوع را میتوان مدیون Jason Schreier که در سایت بلومبرگ فعالیت دارد دانست. سهام افزایش یافته 1.48 درصد بوده که شاید از نگاه اول رقم خاصی نباشد ولی این عدد در مقیاس هزینه های گزاف عدد قابل توجهی بوده که فقط و فقط با انتشار یک خبر از یک گزارشگر به سهام سازنده بازی اضافه شده است. براساس اطلاعات بدست آمده ماه آینده یعنی دسامبر قرار است تریلر جدیدی از بازی جی تی ای 6 منتشر شود که مربوط به معرفی ویدیویی بازی است.

در هفته اینده قرار است شاهد معرفی بازی از سوی راک استار به صورت متنی باشیم که انتظار میرود در این زمینه اطلاعات زیادی از بازی منتشر نشد و بیشتر اطلاعات باشد برای زمان تریلر یا رویدادهای رسمی راک استار. با تمام این توضیحات انتشار میرود که تیک تو در این زمینه به پاداش های خوبی دست پیدا کند زیرا شایعه شده بود که روند ساخت بازی جی تی ای 6 بیش از 1 میلیارد دلار هزینه دربر داشته است که پیش بینی فعالان صنعت بازی این بوده که این مبلغ در طول ماه اول انتشار بازی بازگشت خواهد یافت. ناگفته نماند که برخی شایعات نشان دهنده انتشار بازی برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس هستند که خبری از مایکروسافت ویندوز نیست که این موضوع فقط در حد شایعه بوده است.

نظر شما نسبت به این توضیحات چیست ؟ باما همراه باشید.

منتخب کاربران

source

توسط wikiche.com