در ماه مه، مایکروسافت اعلام کرد که سه بازی پازلی رایگان را برای کاربران شبکه اجتماعی تجاری لینکدین راه اندازی کرده است. این بازی‌ ها (Pinpoint، Queens و Crossclimb) برای ایجاد ارتباط بین اعضای لینکدین و کمک به افزایش کلی بهره‌ وری آنها طراحی شده‌اند.

امروز، لینکدین اعلام کرد که بازی پازلی رایگان چهارم به نام تانگو را برای کاربران خود اضافه کرده است. لاکشمن سوماسوندارام، مدیر بخش مدیریت محصول لینکدین، در یک پست وبلاگی نحوه عملکرد تانگو را شرح داد:

هدف شما پر کردن جدول به گونه‌ای است که هر خانه حاوی یک خورشید (☀️) یا یک ماه () باشد. اما نکته اینجاست که بیش از 2 خورشید یا ماه نمی توانند کنار هم، به صورت عمودی یا افقی، قرار بگیرند. همچنین، هر ردیف (و ستون) باید تعداد مساوی از خورشید و ماه داشته باشد.

 

بازی‌ های جدید لینکدین چالش‌ های فکری برای کاربران

 

بازی تانگو اکنون در وب‌ سایت لینکدین برای کاربران دسکتاپ و موبایل و همچنین در برنامه‌ های اندروید و iOS این سرویس در دسترس است.

علاوه بر اضافه کردن بازی چهارم، لینکدین در حال کار روی ویژگی‌ های جدید مرتبط با بازی است که در اواخر اکتبر منتشر خواهد شد. یکی از این ویژگی‌ ها که به شدت مورد درخواست بازیکنان لینکدین بوده، دستاورد ها است. شما قادر خواهید بود ببینید که امتیاز شما در بازی‌ های لینکدین در مقایسه با میانگین جهانی و همچنین مقایسه با سایر بازیکنان در شرکت، مدرسه یا شبکه خود چگونه است.

در یک ویژگی آینده دیگر، بازیکنان نه تنها می‌توانند هر روز امتیاز خود را برای بازی‌ هایشان به اشتراک بگذارند، بلکه می‌توانند قسمت‌ های اول استراتژی خود را برای برنده شدن در بازی‌ ها به صورت روزانه بدون افشای کل برنامه برای جلوگیری از اسپویل به نمایش بگذارند.

در نهایت، بازی‌ های لینکدین به زودی آمار بازیکنان بیشتری را ارائه خواهند کرد:.

هنوز مشخص نیست که این ویژگی‌ های جدید دقیقاً چه زمانی به بازی‌ های رایگان لینکدین اضافه خواهند شد.

source

توسط wikiche.com