آنر سرانجام تاریخ معرفی سری Magic 7 و سیستم عامل MagicOS 9.0 را اعلام کرده است. انتظار می‌رود گوشی‌های پرچمدار جدید این شرکت با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 یا الیت عرضه شوند.

تاریخ معرفی سری آنر Magic 7 و MagicOS 9.0

آنر، غول‌ فناوری چینی، اعلام کرده که چه زمانی گوشی‌های هوشمند سری آنر مجیک 7 و همچنین سیستم‌عامل MagicOS 9.0 را معرفی خواهد کرد. به گفته این شرکت، آخرین نسخه MagicOS در روز 23 اکتبر (3 آبان) در رویدادی در چین معرفی خواهد شد. این رابط کاربری برای اولین بار روی گوشی‌های سری آنر Magic 7 استفاده خواهد شد که قرار است در تاریخ 30 اکتبر (10 آبان) در چین رونمایی شوند.

آنر سری Magic 6 و MagicOS 8.0 را اوایل سال جاری میلادی در روز 11 ژانویه (21 دی) معرفی کرد. حالا این شرکت چینی قصد دارد نسل بعدی گوشی‌های سری مجیک و سیستم‌عامل جدید خود را خیلی زودتر از قبل رونمایی می‌کند.

تاریخ معرفی سری آنر Magic 7

درباره MagicOS 9.0 باید بگوییم که آنر برخی از ویژگی‌های سیستم‌عامل آینده را تایید کرده است. فناوری هوش مصنوعی اخیرا با رونق زیادی مواجه شده است و تقریبا در همه گوشی‌های پرچمدار شاهد آن هستیم. بنابراین جای تعجبی ندارد که آنر نیز گوشی‌های آینده خود را با ویژگی‌های هوش مصنوعی عرضه کند.

سیستم عامل MagicOS 9.0 دارای قابلیت‌های هوش مصنوعی متنوعی از جمله AI Agent که آنر ماه گذشته میلادی در IFA 2024 به نمایش گذاشت، خواهد بود. The Agent یک دستیار شخصی که قرار است با مدل‌هایی مانند جمینای گوگل و Apple Intelligence رقابت کند. به گفته آنر، AI Agent از تحلیل زبانی و درک UI برای پاسخ به درخواست‌های کاربر استفاده می‌کند.

آنر همچنین اعلام کرده است که گوشی‌های سری Magic 7 دقیقا یک هفته پس از معرفی رسمی MagicOS 9.0 رونمایی خواهند شد. طبق اطلاعات فاش شده در ویبو، انتظار می‌رود سری جدید Magic 7 دارای پنج مدل باشد. ظاهرا نسخه پرو از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4/الیت در کنار رم LPDDR5X و حافظه UFS 4.0 بهره خواهد برد. این گوشی همچنین دارای شارژ سریع سیمی 100 واتی، صفحه‌نمایش خمیده و حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر خواهد بود.

هنوز دو هفته تا تاریخ معرفی سری آنر Magic 7 و MagicOS 9.0 باقی مانده است و انتظار می‌رود که در روزهای آینده جزئیات بیشتری درباره آن‌ها منتشر شود.




source

توسط wikiche.com