در طول سال ۲۰۲۴، تعدادی از فیلم‌های هیجان‌انگیز مارول منتشر شده‌اند که هنوز چند فیلم دیگر باقی مانده‌اند. در حالی که جدول زمانی دنیای سینمایی مارول اولین چیزی است که به ذهن اکثر علاقه‌مندان به دنیای سینما می‌آید، انتشار فیلم‌هایی همچون فیلم Spider-Man: Across The Spider-Verse ثابت کرد که همچنان دیگر فیلم‌های مارول نیز می‌توانند به موفقیت بسیار زیادی دست پیدا کنند.

اعتصابات نویسندگان و بازیگران در سال ۲۰۲۳ میلادی تأثیر بسیار زیادی روی ساخت فیلم‌ها و سریال‌های مارول گذاشت و باعث شدند تا بسیاری از این آثار دیرتر از آنچه که انتظار می‌رفت، به روی پرده سینماها بیایند. با این وجود، فیلم‌ها و سریال‌های جالب توجهی تا به الان در سال ۲۰۲۴ میلادی از استودیو مارول پخش شدند و در ادامه نیز قرار است آثار جالب توجه دیگری اکران شوند. در ادامه همراه با ما باشید.

انیمیشن LEGO Marvel Avengers: Mission Demolition

این فیلم‌های ویژه و لگویی مارول به طور پیوسته در طول سال‌ها منتشر شده‌اند و انیمیشن سینمایی LEGO Marvel Avengers: Mission Demolition نیز دهمین اثر در این مجموعه انیمیشن‌های لگویی به شمار می‌رود که جدیدترین ماجراجویی برای این قهرمانان به شمار می‌رود. این انیمیشن سینمایی تنها یک سال پس از اکران انیمیشن سینمایی LEGO Marvel Avengers: Code Red به روی سرویس دیزنی می‌آید و پر از چهره‌های آشنا از قهرمانان مارول است.

شخصیت اصلی این انیمیشن سینمایی نیز دنیس نام دارد که در نهایت نام ابرقهرمانی دی من را به خودش می‌گیرد. دنیس یک طرف‌دار ابرقهرمانی است که برای سازمان Damage Control کار می‌کند و شخصیت شروری به نام تراکس را آزاد می‌کند. حالا او باید با ابرقهرمانانی همچون آیرون من،‌ ولورین، کاپیتان آمریکا، پلنگ سیاه و بلک ویدو کار کند. این انیمیشن سینمایی حدود ۴۰ دقیقه است و در تاریخ ۱۸ اکتبر سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳) روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

فیلم Venom: The Last Dance

فیلم «ونوم ۳» قرار است در تاریخ ۲۵ اکتبر سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳) روی پرده سینماها اکران شود، آن هم در حالی که این اثر سینمایی قرار بود در ابتدای تابستان سال جاری میلادی اکران شود. فیلم «ونوم: آخرین رقص» نه تنها ادامه برخی از صحنه‌های بسیار مهم فیلم دوم این مجموعه و فیلم Spider-Man: No Way Home خواهد بود بلکه بیشتر دنیای سینمایی مرد عنکبوتی سونی را توسعه خواهد داد.

همچنین این احتمال وجود دارد که فیلم سینمایی «ونوم: آخرین رقص» یک داستان مولتی‌ورسی داشته باشد که در آن، شخصیت شرور به دنیای ونوم سفر می‌کند. در این فیلم، تام هاردی بار دیگر نقش ادی راک را بازی می‌کند و از جمله دیگر بازیگران حاضر در این اثر سینمایی نیز می‌توان به جونو تمپل و چیوتل اجیوفر اشاره کرد. از سوی دیگر، تریلرهای این فیلم اشاره دارند که شخصیت شرور این اثر سینمایی، شخصیت نال خالق ونوم خواهد بود.

فیلم Kraven The Hunter

آخرین فیلم ابرقهرمانی از دنیای سینمایی مرد عنکبوتی سونی نیز فیلم سینمایی «کریون شکارچی» است که قرار است در تاریخ ۱۳ دسامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۲۳ آذر ۱۴۰۳) روی پرده سینماها اکران شود. این در حالی است که اکران این اثر سینمایی از اکتبر سال ۲۰۲۳ میلادی بارها به تأخیر افتاده است. با اینکه این تأخیرهای مکرر ممکن است به ضرر فیلم باشند اما از یک سو ممکن است برای خود فیلم منفعت داشته باشند و سبب شوند تا فیلم عملکرد بهتری داشته باشد.

فیلم «کریون شکارچی» قرار است خط داستان اورجینالی را برای این شخصیت به نمایش در بیاورد، شخصیتی که با هنرنمایی آرون تیلور جانسون است. این شخصیت شرور مرد عنکبوتی قرار است آغازگر مجموعه جدیدی باشد که همه چیز آن بستگی به عملکرد این فیلم سینمایی دارد. در صورت موفقیت این فیلم، احتمال اینکه فیلم سینمایی و لایو اکشن Sinister Six نیز ساخته شود، دور از ذهن نخواهد بود.

منبع screenrant

source

توسط wikiche.com