آنر امروز بدون سر و صدا از دو گوشی جدید با نام های X5b و X5b Plus رونمایی کرد. این دو تلفن هوشمند در بازار خاورمیانه عرضه خواهند شد. همان‌طور که از نام این دو دستگاه مشخص است، با وجود برخی تفاوت ها اما، اشتراکات زیادی دارند.

آنر X5b پلاس از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است 

هر دو تلفن هوشمند جدید آنر دارای یک صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی TFT LCD با وضوح ۷۲۰ در ۱۶۱۲ پیکسل هستند. دوربین سلفی درون یک ناچ قطره‌ای شکل دیده می‌شود.

در قاب پشتی این دو تلفن هوشمند جدید آنر، دو لنز دوربین دیده می‌شود. X5b از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار بوده؛ در حالی که برای دوربین اصلی X5b Plus یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 در نظر گرفته شده است. هر دو این گوشی های هوشمند از دوربین ثانویه ۰.۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بهره‌مندند.

Honor X5b/ X5b Plus

Honor X5b/ X5b Plus

تراشه مدیاتک Helio G36 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز سری آنر X5b را بر عهده دارد. این یک تراشه ارزان‌قیمت بوده که برای استفاده های سبک مانند شبکه های اجتماعی به‌خوبی عمل می‌کند. اما نباید انتظار داشت که مدیاتک Helio G36 در هنگام اجرای بازی های سنگین، عملکرد مناسبی داشته باشد. این دو گوشی جدید آنر به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری MagicOS 8.0 به دست کاربران خواهند رسید.

تفاوت دیگر بین Honor X5b و X5b Plus مربوط به حافظه ذخیره‌سازی است. مدل استاندارد با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل‌تهیه خواهد بود. X5b پلاس اما با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. هر دو این تلفن های هوشمند مقرون‌به‌صرفه، از باتری پرظرفیت ۵,۲۰۰ میلی‌آمپری برخوردارند.

قیمت سری Honor X5b

مطابق با گزارش منبع، سری Honor X5b در رنگ های محدودی به دست کاربران می‌رسد. این دو تلفن هوشمند در رنگ های مشکی و آبی عرضه می‌شوند. X5b با قیمت معادل ۷۸ دلار قابل‌تهیه خواهد بود. X5b Plus با قیمت معادل ۱۰۶ دلار به فروش می‌رسد.

آنر X7c با تراشه مدیاتک Helio G85 فاش شد: شروع قیمت از ۱۸۵ دلار

نظر شما درباره این دو گوشی هوشمند پایین‌رده جدید آنر چیست؟

source

توسط wikiche.com