فصل تعطیلات و کریسمس به سرعت در حال نزدیک شدن است و سرویس آنلاین دیزنی پلاس تریلر جدیدی را برای اثری منتشر کرده است که مطمئناً کل خانواده را سرگرم خواهد کرد. انیمیشن یک داستان تقریباً کریسمسی (An Almost Christmas Story) یک انیمیشن کوتاه به شمار می‌رود که در آن، جغدی جوان به نام مون با صداپیشگی کری کریستوفر معرفی می‌شود که به او دستور داده می‌شود که برای زنده ماندن هرگز درختی را در جنگل رها نکند.

اما سرنوشت برنامه‌های متفاوتی برای این پرنده کوچک دارد. درختی که قرار بوده تا از مون محافظت کند، به درخت کریسمس در وسط میدان راکفلر شهر نیویورک تبدیل می‌شود. اما این بدان معنا نیست که زندگی این جغد به طور کامل نابود شده است چراکه دختر گمشده‌ای به نام لونا با صداپیشگی استلا مادریگال برای کمک به او در آنجا حضور دارد.

انیمیشن «یک داستان تقریباً کریسمسی» در ۱۵ نوامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۲۵ آبان ۱۴۰۳) قرار است روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس عرضه شود. این انیمیشن کوتاه را دیوید لوری کارگردانی کرده است، فیلمسازی که سال‌ها با کمپانی والت دیزنی در آثار مختلفی همکاری کرده است. دیوید لوری اخیراً روی فیلم لایو اکشن Peter Pan & Wendy کار کرده، فیلمی از سرویس آنلاین دیزنی پلاس که مخاطبان را بار دیگر به نورلند بازگرداند. این اقتباس با حضور الکساندر مولونی و اور اندرسون در نقش‌های اصلی بود و جود لا نیز نقش شخصیت کاپیتان هوک را به تصویر کشیده بود. قبل از آن نیز این کارگردان فیلم سینمایی Pete’s Dragon را به روی پرده سینماها آورده بود. مشخص است که استودیو دیزنی به دیوید لوری در ساخت آثار مختلف اعتماد دارد.

صداپیشگانی که در انیمیشن «یک داستان تقریباً کریسمسی» حضور دارند شامل جیم گافیگان در نقش بابا جغد، مامودو اتیه در نقش پلی، الکس راس پری در نقش سگی به نام دیو، جیانا جوزف در نقش پیکی، فیل راسنتال در نقش پونت، ناتاشا لیون در نقش پت و جان سی رایلی در نقش فولک سینگر است.

صداپیشگی جان سی رایلی در سراسر جهان به خاطر صداپیشگی در انیمیشن‌های Wreck-It Ralph شناخته شده است و در این انیمیشن تازه، جان سی رایلی توانایی‌های آوازخوانی خودش را به رخ خواهد کشید.

یکی از فیلمسازان برجسته و سرشناس یعنی آلفونسو کوآرون نیز از جمله تهیه‌کننده‌های اصلی این انیمیشن به شمار می‌رود. این فیلمساز قبلاً در انیمیشن‌های کوتاه دیگری به نام Le Pupille و The Shepherd نیز به‌عنوان تهیه‌کننده فعالیت داشته است، انیمیشن‌های کوتاهی که برای دیزنی موفقیت‌آمیز بودند. این فیلمساز مکزیکی اخیراً روی مینی سریال Disclaimer برای سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس کار کرده است که داستان روزنامه‌نگاری را روایت می‌کند که متوجه می‌شود او یکی از کاراکترهای اصلی یک رمان است و یکی از تاریک‌ترین رازهای او در این رمان افشا شده است.

انیمیشن «یک داستان تقریباً کریسمسی» قرار است در تاریخ جمعه ۲۵ آبان ۱۴۰۳ روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس عرضه شود.



منبع collider

source

توسط wikiche.com