به نظر می‌رسد آب سردکن هوشمند شیائومی (سرد و گرم) برای عرضه در بازارهای جهانی در حال آماده شدن است. این محصول به‌تازگی در وب‌سایت جهانی این برند ظاهر شده است و از آن می‌توان در آشپزخانه، اتاق خواب یا دفتر استفاده کرد.

آب سردکن هوشمند شیائومی

این آب سردکن هوشمند دارای چهار گزینه حجم آب است که شامل از یک لیوان 300 میلی‌لیتری تا یک بطری 3 لیتری می‌شود. همانطور که از نامش پیداست، این دستگاه قادر به تولید آب سرد و گرم است و کاربران می‌توانند دمای آب را در گام‌های یک درجه سانتی‌گراد (~ 1.8 درجه فارنهایت) تنظیم کنند.

آب سردکن هوشمند شیائومی

به گفته شیائومی، وجود یک المنت گرمایشی 2180 واتی در داخل این دستگاه باعث شده تا بتواند آب گرم را در کمتر از سه ثانیه تولید کند. آب سرد نیز بسیار فوری تهیه می‌شود و حداقل دمای آن 7 درجه سانتی‌گراد (~45 درجه فارنهایت) است. یک صفحه‌نمایش دیجیتال LED نیز در بالای آب سردکن هوشمند شیائومی وجود دارد که دمای فعلی آب و همچنین وضعیت دستگاه را نشان می‌دهد.

شما همچنین می‌توانید اطلاعات بیشتر را در این نمایشگر مشاهده کنید و تنظیمات دستگاه را از طریق اپلیکیشن Xiaomi Home/Mi Home کنترل نمائید. از دیگر قابلیت‌های این آب سردکن می‌توان به چراغ شب یکپارچه و قفل کودک اشاره کرد. مخزن آب آن نیز برای تمیز کردن راحت‌تر دارای قابلیت جدا شدن است.

این محصول با ابعاد 345 × 340 × 130 میلی‌متر (~ 13.6 × 13.4 × 5.1 اینچ) یک دستگاه جمع‌وجور است. شیائومی هنوز جزئیات زمان عرضه و قیمت آب سردکن هوشمند خود را اعلام نکرده است. این دستگاه احتمالا در کشورهای اروپایی مانند آلمان عرضه خواهد شد. شیائومی در حال‌حاضر در اروپا محصولات خانه هوشمند خود مانند +Xiaomi Robot Vacuum X20 را با قیمت 399.98 یورو به فروش می‌رساند.




source

توسط wikiche.com