شرکت Leapmotor و شریک تجاری‌اش، استلانتیس، کراس‌اور برقی B10 را در نمایشگاه بین‌المللی خودرو پاریس رونمایی کردند. طبق گزارش‌ها، قیمت خودرو مورد بحث بین ۱۴٬۰۰۰ تا ۲۱٬۰۰۰ دلار خواهد بود؛ اگرچه فعلا خود لیپ‌موتور قیمت را تایید نکرده است.

B10 نشان‌دهنده‌ی تلاش مستمر خودروسازی چینی لیپ‌موتور برای گسترش فعالیت‌های خود در بازارهای بین‌المللی است و به‌نظر می‌رسد که این خودرو برقی با توجه به قیمت مقرون‌به‌صرفه‌اش، پتانسیل فروش خوبی در سطح جهانی داشته باشد.

نمای سه‌چهارم عقب خودرو Leapmotor B10

Leapmotor

کراس‌اور B10 اولین محصول سری B لیپ‌موتور محسوب می‌شود و براساس پلتفرم LEAP 3.5 ساخته شده است. لیپ‌موتور می‌گوید B10 با ارائه‌ی ویژگی‌های پیشرفته، متناسب با نیازهای مشتریان طراحی شده است. این کراس‌اور پیش‌‌از عرضه در بازارهای اروپایی ابتدا در بازار چین عرضه خواهد شد. قیمت خودرو در بازار چین بین ۱۰۰٬۰۰۰ تا ۱۵۰٬۰۰۰ یوان (۱۴٬۱۱۰ تا ۲۱٬۰۷۰ دلار) خواهد بود.

مقاله‌ی مرتبط

لیپ‌موتور خارج از بازار چین چندان شناخته شده نیست؛ اما حمایت گروه استلانتیس، چهارمین خودروساز بزرگ جهان، به اعتبار این شرکت افزوده است. لیپ‌موتور در ماه سپتامبر سال جاری میلادی (شهریور و مهر)، برای اولین‌بار محصولات خود را در بازار اروپا عرضه کرد و هم‌اکنون ۲۰۰ نمایندگی فروش در ۱۳ کشور اروپایی دارد.

لیپ‌موتور با هدف افزایش نفوذ خود در بازار اروپا، برنامه‌ریزی کرده است تا تعداد نمایندگی‌های خود را تا پایان سال ۲۰۲۵ به ۵۰۰ عدد افزایش دهد.

source

توسط wikiche.com