شرکت «بانجی» (Bungie) از بازی موبایل رایگان Destiny: Rising که با همکاری با ناشر چینی NetEase توسعه یافته است، رونمایی کرد. این بازی قرار است در نوامبر امسال، آزمایش بسته‌ی آلفای با دسترسی محدود را در سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید تجربه کند.

NetEase ابتدا در سال 2018 از شراکت خود با بانجی خبر داد و گزارش‌ها در سال 2022 شروع به چرخیدن کردند که این دو در واقع در حال کار برای آوردن Destiny به موبایل بودند. حاصل این تلاش‌ها اکنون به عنوان Destiny: Rising معرفی شده است. ماجراجویی تازه‌ای در یک دوره‌ی زمانی متفاوت از Destiny که داستانی را در دوران پس از Dark Age روایت می‌کند.

بانجی با کمک اسطوره‌ای Iron Lords اشاره می‌کند که بشریت از زنجیرهای ستم رهایی یافته و شروع به جمع شدن در برابر نیروهای بیگانه که قصد نابودی آن را دارند، کرده است. در هرج و مرج این دوران اولیه برای The City، نسل جدیدی از Lightbearers که توسط موجودات مرموزی به نام Ghosts احیا شده‌اند، برای بازگرداندن جسارت بشریت و تضمین آینده‌ی آن قدم برمی‌دارند.

تمام این‌ها به صورت تجربه‌ای از «دنیای مشترک» در نظر گرفته شده است که از پناهگاه Haven تا متروی باستانی و یخ‌زده‌ی Jiangshi و دشت خشک و وسیع Red Sea Rift امتداد دارد. حالت‌های تک‌نفره، همکاری چندنفره و رقابتی چندنفره در بازی وجود دارند. برخی از آن‌ها برای بازیکنان Destiny آشنا خواهند بود، در حالی که برخی دیگر کاملا جدید هستند. NetEase تاکنون ترکیبی از PvP و PvE را تایید کرده است، از جمله کمپین‌ها و حملات همکاری شش‌نفره.

 

 

بازی موبایل Destiny: Rising وعده داده است که «تنوع گسترده‌ای» از شخصیت‌های قابل بازی را ارائه دهد. از جمله «چهره‌های آشنا» از گذشته Destiny و «میزبانی از شخصیت‌های جدید و جالب» – همگی با توانایی‌ها و داستان‌های منحصر به فرد خود. اگر این مورد برای شما جذاب است، کل بازی را می‌توان در حالت اول شخص یا سوم شخص با استفاده از کنترلر یا صفحه لمسی بازی کرد.

بانجی هنوز تاریخ انتشاری برای Destiny: Rising اعلام نکرده است. اما یک آزمایش آلفای غیرعمومی قرار است در تاریخ اول نوامبر برگزار شود. ثبت نام برای شرکت در این مرحله از آزمایش بازی هم‌اکنون از طریق وبسایت رسمی آن امکان‌پذیر است.


source

توسط wikiche.com