هوش مصنوعی Galaxy AI سامسونگ می‌تواند از هر ویدیویی کلیپ اسلوموشن بسازد. Galaxy AI در همه گوشی‌های رده‌بالای گلکسی موجود است.

سامسونگ اخیرا نشان داده که چگونه می‌توان از قابلیت‌های Galaxy AI برای افزایش بهره‌وری استفاده کرد. حالا این شرکت بر جنبه سرگرم‌کننده این هوش مصنوعی تمرکز کرده و چند روش برای بهبود عکس‌ها و ویدیوها قبل از به‌اشتراک‌گذاری آن‌ها با دوستان‌تان را نشان داده است.

Galaxy AI در همه گوشی‌های رده‌بالای گلکسی قابل دسترس است، اما سامسونگ روی گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 تمرکز کرده است.

ساخت کلیپ اسلوموشن با Galaxy AI سامسونگ

اگر به دنبال ساخت کلیپ اسلوموشن از ویدیوها به کمک  Galaxy AI هستید می‌توانید از ویژگی Instant Slow-Mo در برنامه گالری سامسونگ استفاده کنید. در این برنامه می‌توانید از گزینه AI Frame Rate Conversion برای ساخت یک کلیپ اسلوموشن از هر ویدیویی استفاده کنید. کافی است ویدیو را در گالری پخش کنید، سپس روی آن ضربه بزنید و نگه دارید تا یک پیش‌نمایش فوری را مشاهده کنید. حالا کلیپ اسلوموشن شما برای اشتراک‌گذاری آماده است.

همچنین می‌توانید از هوش مصنوعی برای ریمیکس پرتره خود با استفاده از قابلیت Portrait Studio استفاده کنید. شما برای هر عکسی می‌توانید سبک‌های مختلفی را انتخاب کنید، از شخصیت‌های کمیک و کارتون سه‌بعدی گرفته تا نقاشی آبرنگ و طرح. سپس با چند ضربه، پرتره را تبدیل می‌کنید. شما می‌توانید Portrait Studio را در بخش Photo Assist برنامه گالری پیدا کنید.

به جای تبدیل کل عکس، شما می‌توانید از قابلیت تبدیل Sketch به Image استفاده کنید. این قابلیت نه‌تنها می‌تواند عکس‌ها را از اول تولید کند، بلکه می‌تواند بخش‌هایی از یک عکس موجود را تغییر دهد. همانطور که در بالا گفته شد، می‌توانید از سبک‌های مختلف هنگام تبدیل اسکج ساده به المان‌های پرجزئیات استفاده کنید.

شما در حال‌حاضر می‌توانید همه قابلیت‌های فوق را رایگان امتحان کنید، اما سامسونگ ممکن است در سال 2025 برای برخی ویژگی‌های Galaxy AI پول دریافت کند (هنوز مشخص نیست که کدام ویژگی‌ها یا هزینه آن‌ها چقدر خواهد بود). آپدیت One UI 7 حتی دارای قابلیت‌های هوش مصنوعی بیشتری خواهد بود، اما فعلا با تاخیر مواجه شده است.

 




source

توسط wikiche.com