بلک شارک به تازگی یک کیبورد گیمینگ بی‌سیم جدید با شماره مدل BKB02 را در بازار چین عرضه کرده است. این کیبورد با قیمت 699 یوان (معادل 98 دلار آمریکا) به فروش می‌رسد و هم‌اکنون در وبسایت JD.com قابل خریداری است. در ادامه به بررسی مشخصات کلیدی این کیبورد می‌پردازیم.

به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا این کیبورد دارای چیدمان 84 کلید به همراه یک دکمه چندرسانه‌ای است که امکان تنظیم صدا و دسترسی به سایر عملکردهای چندرسانه‌ای را به راحتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این کیبورد با تمرکز بر عملکرد بالای گیمینگ، از سوئیچ‌های القایی تسلا با القاگری فعال دوطرفه ساخته شده است. این سوئیچ‌ها کلیدهای باثبات و پاسخگو را ارائه می‌دهند که تحت تأثیر عوامل محیطی قرار نمی‌گیرند. فاصله‌ی تحریک کلیدها را می‌توان بین 0.2 میلی‌متر تا 3.3 میلی‌متر تنظیم کرد و این ویژگی باعث می‌شود تا کیبورد برای هر دو کاربرد گیمینگ و اداری مناسب باشد. همچنین این کیبورد دارای تأخیر کم در حد گیم (1 میلی‌ثانیه) است.

طبق اعلام شرکت سازنده این کیبورد از یک ساختار پنج لایه گسکت بهره می‌برد که دوام آن را افزایش می‌دهد، جذب ضربه را به طور مؤثر انجام می‌دهد و تجربه‌ تایپ آرام و راحت‌تری را فراهم می‌کند. این کیبورد به فناوری Quick Trigger و Reset (RT) برای فعال‌سازی سریع کلیدها، همراه با N-Key Rollover (NKRO) و آنتی‌گوستینگ مجهز شده است تا گیم‌پلی روان و بدون اختلال را تضمین کند. همچنین، قابلیت Hot-Swap کامل کلیدها به گیمرها اجازه می‌دهد تا تنظیمات خود را به طور انعطاف‌پذیری سفارشی کنند.

کیبورد بلک شارک از حالت‌های سیمی، بی‌سیم 2.4 گیگاهرتز و بلوتوث پشتیبانی می‌کند و همین ویژگی آن را با طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها سازگار می‌کند.این کیبورد دارای کلاهک‌های کلید PBT با طرح پودینگ نیمه شفاف برای داشتن اصطکاک بهتر و یک پایه‌ی مشکی با تزئینات بنفش و آبی برای ظاهری الهام‌گرفته از کیبورد‌های مکانیکی است. همچنین، نرم‌افزار اختصاصی بلک شارک برای شخصی‌سازی میزان حرکت کلیدها، نورپردازی و کلیدهای ترکیبی (Macro) همراه با این کیبورد ارائه می‌شود که برای گیمرهایی که به دنبال عملکرد و ظاهر زیبا هستند، بسیار جذاب است.

همچنین محصول جدید از نورپردازی نئون RGB و یک لوگوی بلک شارک با نورپردازی متحرک بهره می‌برد و به کاربران اجازه می‌دهد تا نورپردازی را مطابق با سلیقه خود تنظیم کنند. همچنین، کنترل‌های نورپردازی شامل حالت‌های مختلف و سطوح روشنایی قابل تنظیم است که از طریق کلید‌های میانبر اختصاصی قابل دسترسی است. بسته به نوع نورپردازی و حالت اتصال، کیبورد می‌تواند تا 120 ساعت شارژدهی داشته باشد.

source

توسط wikiche.com