مایکروسافت به‌تارگی لوارم جانبی جدیدی از جمله کنترلرهای ایکس باکس قابل سفارشی‌سازی ویژه بازی Call of Duty: Black Ops 6 را معرفی کرده است.

مایکروسافت مجموعه لوازم جانبی Black Ops 6 را برای طرفداران بازی Call of Duty: Black Ops 6 معرفی کرده که شامل دو مدل کنترلر قابل سفارشی‌سازی با تم Black Ops 6 و یک کاور مناسب برای کنسول Xbox Series X می‌شود.

دو مدل کنترلر ارائه شده، شامل یک کنترلر بی‌سیم ایکس‌باکس و یک کنترلر Elite Wireless Controller Series 2 با طراحی خاص هستند. مایکروسافت این کنترلرها را به عنوان دستگاه‌هایی برای «ارائه هیجان فیلم‌های جاسوسی دهه 90» توصیف کرده و دارای عناصر بصری هستند که «بازیکنان را بیشتر در دنیای بازی غرق می‌کنند.»

در همین رابطه در فارنت بخوانید: سیستم موردنیاز برای اجرای Call of Duty: Black Ops 6

هر دو کنترلر از طریق Xbox Design Labs قابل سفارشی‌سازی هستند. همه چیز را می‌توانید تغییر دهید به جز پوسته Black Ops 6. قیمت پایه کنترلر استاندارد در انگلیس از 84.55 پوند شروع می‌شود و شامل کنترلر پایه، پوسته Black Ops 6 و یک دکمه D-pad نارنجی فلزی است. کنترلر Elite Series 2 نیز با قیمت پایه 124.99 پوند عرضه می‌شود.

هر دو کنترلر هم‌اکنون قابل خرید هستند و یک کاور Black Ops 6 برای Xbox Series X به قیمت 49.99 پوند، از طریق فروشگاه مایکروسافت قابل پیش‌سفارش است. پیش‌سفارش‌هایی که قبل از 22 اکتبر (یک آبان) انجام شوند، شامل یک توکن برای دریافت یک ساعت تجربه Black Ops 6 XP می‌شوند.

بازی Call of Duty: Black Ops 6 برای کنسول‌ها و پی‌سی از روز جمعه 25 اکتبر (4 آبان) عرضه می‌شود. این بازی همچنین به عنوان بخشی از اشتراک PC Game Pass یا Xbox Game Pass Ultimate در دسترس است. اما امکان استفاده برای یک دوره آزمایشی رایگان وجود نخواهد داشت، چراکه مایکروسافت این پیشنهاد را قبل از عرضه Black Ops 6 لغو کرده است.




source

توسط wikiche.com