شرکت آنالوگ از کنسول جدید خود با نام آنالوگ 3D رونمایی کرده است. این کنسول به کاربران امکان می‌دهد تا کارتریج‌های اصلی «نینتندو 64» (N64) را با کیفیت 4K تجربه کنند.

آنالوگ 3D پس از موفقیت کنسول آنالوگ Analogue Pocket که برای بازی‌های گیم‌بوی طراحی شده بود، معرفی می‌شود. به گفته شرکت آنالوگ، «آنالوگ 3D یک نقطه عطف در حفظ میراث بازی‌های ویدئویی است. این کنسول نه‌تنها اولین بازسازی جهان از N64 بلکه اولین بازسازی کاملا سازگار از این کارتریج‌ است».

این شرکت تاکید کرده که «مشکلات ناسازگاری در شبیه‌سازی نرم‌افزاری مانند تاخیر ورودی، خطاهای گرافیکی/صوتی، مشکلات زمان‌بندی/نرخ فریم و غیره وجود نخواهد داشت. برای اولین بار می‌توانید نینتندو 64 را دقیقا همانطور که باید تجربه کنید».

کنسول جدید آنالوگ 4K N64

علاوه بر این، کنسول آنالوگ 3D فاقد محدودیت‌های منطقه‌ای (Region Free) است. این دستگاه از بلوتوث و وای‌فای پشتیبانی می‌کند و چهار درگاه کنترلر اصلی دارد. شرکت آنالوگ همچنین یک کنترلر بی‌سیم جدید با همکاری 8BitDo طراحی کرده است که از طراحی سه شاخه نمادین کنترلر اصلی نینتندو فاصله گرفته است. این کنترلر به صورت جداگانه با قیمت 39.99 دلار به فروش می‌رسد.

خود کنسول آنالوگ 3D در رنگ‌های مشکی یا سفید در دسترس خواهد بود و با قیمت 249.99 دلار (حدود 192 پوند) عرضه می‌شود. پیش‌سفارش‌ها از تاریخ 21 اکتبر (یک آبان) از طریق فروشگاه آنالوگ آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود که عرضه در سه ماهه اول سال 2025 انجام شود.

در وب‌سایت این کنسول، آنالوگ به «تاثیر غیرقابل انکار» تلویزیون‌های CRT در احساس بازی‌های نینتندو 64 اشاره کرده است. به همین دلیل، این کنسول دارای حالت‌های نمایش اصلی برای بازسازی دقیق نمایشگرهای CRT است. آنالوگ گفته «این کنسول با حفظ گرمی، عمق و بافت هر فریم، درخشش ملایم فسفر و رنگ‌های زنده، همراه با خطوط اسکن و ماسک‌های سایه‌ای، تجربه‌ای بی‌نظیر را ارائه می‌دهد. این تنها بزرگنمایی نیست، بلکه یک تغییر بی‌سابقه است».

این کنسول واقعا زیبا به نظر می‌رسد، به‌ویژه اگر Analogue Pocket را در نظر بگیریم. البته، اگر یک نینتندو سوییچ دارید، می‌توانید با عضویت در Switch Online Expansion Pack، بسیاری از بازی‌های N64 را اجرا کنید.

با این حال، آنالوگ 3D از کارتریج‌های اصلی استفاده می‌کند. به این معنی که تمام بازی‌های عرضه شده برای کنسول نینتندو 64 قابل اجرا خواهند بود. یعنی فراتر از بازی‌های محبوب ماریو و زلدا.

 

source

توسط wikiche.com