شرکت چینی دانگبی، پروژکتور 4K جدید خود را با نام F7 پرو معرفی کرد. بنابر گفته‌ی این شرکت، پرژکتور F7 پرو با ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد و تکنولوژی پیشرفته، تجربه‌ای بی‌نظیر از تماشای فیلم و نمایش تصاویر را برای کاربران فراهم می‌کند.

دانگبی F7 پرو با استفاده از تکنولوژی سه‌رنگ لیزر، تصاویر با کیفیت 4K را با دقت و وضوح بالا به نمایش می‌گذارد. این پروژکتور با داشتن ۳٬۶۰۰ لومن روشنایی، حتی در محیط‌های روشن نیز تصویری روشن و واضح ارائه می‌دهد.

پروژکتور مشکی از سه رخ جلو

Dangbei

پروژکتور دانگبی F7 پرو، دارای گواهینامه‌ی TÜV برای کاهش نور آبی مضر است؛ بنابراین کاربران می‌توانند ساعت‌ها به تماشای فیلم یا بازی بپردازند، بدون اینکه چشمانشان خسته شود.

علاوه‌بر ویژگی‌های یادشده، استفاده از موتور لیزری Qualas 22، عمر مفید پروژکتور F7 پرو را افزایش داده است. پروژکتور F7 پرو با پوشش ۱۱۰ درصدی فضای رنگی BT.2020 به‌همراه دقت رنگ △E<1، طیف وسیعی از رنگ‌ها را با دقت بسیار بالا نمایش می‌دهد.

بنر مشخصات یک پروژکتور

Dangbei

پروژکتور دانگبی F7 پرو به تراشه‌ی MT9679 و سیستم‌عامل هوشمند AI OS 5.0 مجهز شده است. این سخت‌افزار قدرتمند به‌همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، عملکرد روان و سریع دستگاه را تضمین می‌کند. پرو‌ژکتور F7 پرو همچنین از AirPlay ،Huawei Cast+ و Windows Miracast پشتیبانی می‌کند و به‌راحتی می‌توانید صفحه‌نمایش دستگاه‌های مختلف را روی آن نمایش دهید.

تصویر یک پروژکتور روی سقف یک اتاق

Dangbei

پروژکتور جدید دانگبی به سیستم صوتی قدرتمند Dolby Audio DTS مجهز شده است که صدای فراگیر و باکیفیتی را ارائه می‌دهد. همچنین این پروژکتور از انواع مختلف اتصال ازجمله Wi-Fi 6 HDMI 2.1، USB 3.0 و بلوتوث ۵٫۲ پشتیبانی می‌کند.

کنترل اشاره گر به صفحه سفید

Dangbei

دانگبی F7 پرو شامل ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی مانند حالت‌های تعامل چندصفحه‌ای، نوشتن هوشمند روی تخته‌سفید، تشخیص هوشمند زاویه‌ی مناسب با هر سطح و ناوبری مبتنی‌بر حرکات دست است. ریموت پروژکتور یادشده از فناوری اشاره‌گر با نور برای کنترل دقیق استفاده می‌کند. همچنین پروژکتور F7 پرو از سیستم خنک‌کننده و دفع حرارت پیشرفته بهره می‌برد که دوام و عملکرد دستگاه را افزایش می‌دهد.

قیمت پروژکتور دانگبی F7 پرو معادل ۷٬۴۳۹ یوان (۱۰۴۸ دلار) است و فعلاً فقط در بازار چین عرضه می‌شود. به‌طور‌ کلی، دانگبی F7 پرو برای کسانی که به‌دنبال یک پروژکتور 4K رده‌بالا برای تجربه‌ی یک سینمای خانگی با کیفیت تصویر عالی، صدای قدرتمند و ویژگی‌های کاربرپسند هستند، گزینه‌ای مناسب به‌شمار می‌آید.

source

توسط wikiche.com