به گزارش زومیت، عصر روز شنبه، ۲۸ مهرماه ۱۴۰۳، مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما شاهد برگزاری مراسمی باشکوه به منظور تقدیر از برندهای محبوب ایرانی بود. این رویداد که به عنوان جشن پایانی سالانه انتخاب برندهای محبوب برگزار می‌شود، فرصتی برای معرفی و تجلیل از برترین برندهای ایرانی در حوزه‌های مختلف کالا و خدمات است. در این مراسم بیش از ۱۵۰۰ برند ایرانی از گروه‌های مختلف کالا و خدمات با مجموع آرای بیش از 2 میلیون نفر شرکت کننده از 31 خرداد ماه تا شهریورماه 1403 حضور داشتند که از میان آن‌ها برندهای برتر با آرای مردمی معرفی شدند.

گروه گلدیران در این برنامه، که با حضور اعضای هیئت مدیره گلدیران از جمله حسین دیلمی، دکتر فرزام زمانی مدیر اجرایی گروه گلدیران، آرش بهجو معاونت بازاریابی گلدیران، مهدی فرجی مدیرعامل شرکت مشتریان گلدیران و حسین تنهایی همراه بود، در چهار دسته‌ی خدمات پس از فروش، موبایل، تلویزیون و ماشین ظرفشویی، با بررسی جمیع آرای ارسالی مردم، حائز رتبه برگزیده شد و تندیس زرین این رویداد را از آن خود کرد.

حسین دیلمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل گروه گلدیران، در حاشیه این مراسم «ضمن قدردانی از لطف و محبت مردم عزیز به گلدیران و جی پلاس»، نوید ارائه و عرضه  خدمات و محصولات جدید گلدیران را به مخاطبان محترم داد و تاکید کرد: «خدمت به جامعه در قلب همه فعالیت‌های گلدیران قرار دارد. ما همانطور که به رشد و توسعه مجموعه خود فکر می‌کنیم، خود را متعهد می‌دانیم که به وظیفه‌مان در قبال مردم شریف کشور هم عمل کنیم و معتقدیم که موفقیت ما نعمتی است که باید با مردم به ویژه از طریق افزایش ایجاد اشتغال، عمل به وظایف در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی سازمان و ارائه کالا و خدمات متناسب با معیشت خانوارهای ایرانی به اشتراک گذاشته شود».

آرش بهجو؛ معاون بازاریابی گروه توسعه گلدیران نیز در خصوص انتخاب جی‌پلاس به عنوان برند محبوب در انتخاب مردم عزیز ایران، گفت: «رویکرد گلدیران در همه این‌ سال‌ها، ارائه کیفیت برتر در تمامی محصولات بوده و علاوه‌بر این، ویژگی‌های قیمتی و به‌صرفه بودن محصولات جی‌پلاس در همه حوزه‌ها، از جمله تلفن همراه سبب شده که گلدیران همواره نامی آشنا و قابل اعتماد برای مردم ایران باشد.»

وی ضمن اشاره به نقش حیاتی مردم در استراتژی بازاریابی گلدیران، توسعه هرچه‌بیشتر محصولات جی‌پلاس در آینده نزدیک را نوید داد و برای تداوم این مسیر، بر نقش حیاتی تک‌تک اعضای گروه بزرگ گلدیران تاکید کرد.

او همچنین افزود: «رویکرد آینده ما در گلدیران، تمرکز بر توسعه پایدار، بهبود تجربه کاربری مشتریان و ورود به بازارهای جدید است. ما در حال برنامه‌ریزی برای سرمایه‌گذاری بیشتر در حوزه تکنولوژی‌های نوین و اینترنت اشیا هستیم تا به رشد و نوآوری بیشتری دست یابیم.»

شایان ذکر است که درخشش گلدیران در این رویداد، محدود به همین دوره اخیر نیست و این شرکت توانسته در دوره‌های پیشین نیز افتخارآفرینی نماید و همواره نام خود در زمره محبوب‌ترین‌ها نظاره‌گر باشد. به عنوان نمونه، در دوره پیشین از جشنواره برند محبوب در سال 1402 نیز، گلدیران فاتح گروه جوایز گروه لوازم خانگی بود. این شرکت، در بخش‌های «گروه ماشین ‌ظرف‌شویی»، «گروه گارانتی لوازم خانگی» و «گروه تلویزیون» تندیس برتر جشنواره را از آن خود کرد و توانست با درخشش برند موفق «جی‌پلاس»، نام خود را بار دیگر، بیشتر از پیش به منصه ظهور بنشاند.

source

توسط wikiche.com