غرفه همراه اول در نمایشگاه ایپاس

در جریان اولین روز از نمایشگاه ایپاس 2024، معاون فراجا از غرفه همراه اول بازدید کرد و با دستاوردها، محصولات و خدمات این اپراتور آشنا شد.

بیست و یکمین دوره نمایشگاه ایپاس از امروز دوشنبه 30 مهر 1403 آغاز به کار کرد و همراه اول نیز در این رویداد، حضور دارد. سردار احمد دولتخواه، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات و پدافند سایبری فراجا در نخستین روز این نمایشگاه به غرفه همراه اول رفت و با جدیدترین دستاوردها، محصولات و خدمات اپراتور اول ارتباطی ایران، آشنا شد.

همراه اول با در اختیار داشتن بزرگترین شبکه امن ارتباطی ایران به نمایشگاه ایپاس 2024 آمده و خدمات و راهکارهای متنوع سازمانی مانند بی‌سیم سازمانی آواک، سامانه هوشمند دیداوند برای پایش و کنترل محیطی و راهکار ایمینو برای مدیریت استفاده کودکان از گوشی های هوشمند را در این رویداد به بازدیدکنندگان ارائه می‌کند.

نمایشگاه ایپاس 2024 از دوشنبه 30 مهر تا پنجشنبه 3 آبان 1403 از ساعت 9 تا 18 در مصلی امام خمینی میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان خواهد بود.

همچنین بخوانید: آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول) آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال مکالمه، عبادت، غمگین) نقش محوری اپراتورهای تلفن همراه در توسعه اقتصاد دیجیتال

همراه اول

source

توسط wikiche.com