ایسوس خود را برای رونمایی از جدیدترین گوشی گیمینگ قدرتمند خود، سری راگ فون 9، در تاریخ 19 نوامبر در سطح جهانی آماده می‌کند. این خبر همزمان با برگزاری کنفرانس Snapdragon Summit اعلام می‌شود که در آن، پلتفرم موبایلی موردانتظار اسنپدراگون 8 الیت رونمایی شد. سری راگ فون 9 یکی از اولین دستگاه‌هایی خواهد بود که از این تراشه نسل بعدی بهره می‌برد و وعده عملکرد و بهره‌وری بی‌نظیری را می‌دهد.

مشخصات ایسوس راگ فون 9

از نظر طراحی ظاهری، انتظار می‌رود سری راگ فون 9 زیبایی‌شناسی منحصربه‌فرد و گیمینگ خود را حفظ کند و به چراغ‌های LED در پنل پشتی و ساختاری مستحکم مجهز باشد. ایسوس به استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی برای ارتقا تجربه بازی اشاره کرده است.

عمر باتری یکی دیگر از جنبه‌های مهمی است که پیش‌بینی می‌شود راگ فون 9 در آن عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد. قبلا راگ فون 8 پرو به خاطر عمر باتری عالی خود شهرت یافته بود. با توجه به تمرکز کوالکام روی افزایش بهره‌وری انرژی، انتظار می‌رود سری جدید این ویژگی را حفظ کند یا حتی از آن فراتر برود و به گیمرها امکان دهد بدون نیاز به شارژ مکرر، از بازی‌های طولانی مدت لذت ببرند. این سری احتمالا شامل حداقل دو مدل، راگ فون 9 و راگ فون 9 پرو خواهد بود.

ایسوس راگ فون 9

پلتفرم اسنپدراگون 8 الیت با بهره‌گیری از پردازنده مرکزی Oryon نسل دوم و پردازنده گرافیکی بهبود یافته Adreno، قرار است تحولی بزرگ در دنیای بازی‌های موبایل ایجاد کند. انتظار می‌رود این بهبودها، تجربه بازی غوطه‌ور و بدون تلخیر را ارائه دهند و جایگاه سری راگ فون را به عنوان یک دستگاه گیمینگ قدرتمندتر تقویت کنند. نتایج اولیه بنچمارک‌ها بسیار امیدوارکننده است و امتیارهای تک هسته‌ای و چند هسته‌ای بسیار بالایی را در گیک‌بنچ 6 را نشان می‌دهند که نشان دهنده برتری راگ فون 9 نسبت به بسیاری از رقبا است.

با نزدیک شدن به تاریخ معرفی این سری، هیجان زیادی درباره ویژگی‌ها و مشخصات راگ فون 9 وجود دارد. گیمرها و علاقه‌مندان فناوری، خیلی مشتاق هستند ببینند ایسوس چگونه می‌خواهد مرزهای عملکرد و نوآوری در دنیای بازی‌های موبایل را جابجا کند.




source

توسط wikiche.com