کمپانی Cloud Imperium Games امروز کنفرانس سالانه CitizenCon را در منچستر آغاز کرد و دوباره تمام تمرکز خود را بر روی بازی علمی تخیلی در حال توسعه‌اش، Star Citizen گذاشت. روز اول این ارائه زنده با نگاهی طولانی به بخش کمپین تک‌ نفره بازی Star Citizen، یعنی Squadron 42 به پایان رسید. در پایان این بخش، استودیو زمان عرضه کمپین را برای سال 2026 اعلام کرد.

کریس رابرتز همچنین تأیید کرد که این کمپین بین 30 تا 40 ساعت طول خواهد کشید. سپس او صحنه را به ریچارد تیرا، کارگردان ارشد بازی Star Citizen و Squadron 42 واگذار کرد تا یک تجربه بازی زنده از بخش طولانی مقدمه بازی ارائه دهد و گفت که “نمایش یک ویدئو از گیم‌پلی، سبک ما نیست.” دمو زنده با برخی از مشکلات و اشکالات تصویری همراه بود، اما سطح جزئیات و مقیاس آن واقعاً تحسین‌ برانگیز بود.

 

زمان عرضه کمپین 'Squadron 42' در سال 2026 اعلام شد

 

همانطور که در بالا دیده می‌شود، این بخش از ساعت هفت و نیم آغاز شده و بازیکن را از ابتدای بازی، از یک توالی کوتاه معرفی برای انتخاب شخصیت و دریافت تجهیزات همراه با پیوستن به یک ناوگان بزرگ انسانی که به فضا سفر می‌کند، هدایت می‌کند. به زودی، یک گروه بیگانه Vanduul مواجه می‌شود و جنگی بین این دو گروه آغاز می‌شود. پس از یک بخش سینماتیک طولانی، کنترل به بازیکن بازگردانده می‌شود و گیم‌ پلی اول‌ شخص نشان‌ دهنده تیراندازی، عبور در وضعیت بی‌وزنی و دیگر سیستم‌های مبتنی بر سفینه است. البته در طول این مأموریت، چهره‌های معروف سینمایی مانند گیلین اندرسون، گری اولدمن و هنری کاویل نیز دیده می‌شوند.

کسانی که پروژه جمع‌ سپاری‌ شده را دنبال می‌کنند ممکن است به یاد داشته باشند که Squadron 42 یک سال پیش به عنوان “کامل از نظر ویژگی‌ها” شناخته شده بود و Cloud Imperium Games گفت که پروژه به مرحله نهایی تولید منتقل شده است.

امروز، کریس رابرتز، یکی از بنیان‌ گذاران استودیو و کارگردان Star Citizen، روی صحنه آمد تا درباره وقایعی که از آن زمان تاکنون اتفاق افتاده، بگوید:

“سال گذشته ما اعلام کردیم که Squadron 42 کامل از نظر ویژگی‌ها است، پس تیم از آن زمان چه کرده است؟ با توجه به مقیاس و جاه‌ طلبی Squadron 42، تیم‌های ما بر روی صیقل و بهینه‌ سازی تمرکز کرده‌اند تا اطمینان حاصل شود که بازی استانداردهای بالایی که من، تیم و شما دارید را برآورده کند. این سطح از کیفیت زمان می‌طلبد و ما متعهد به ارائه تجربه‌ای هستیم که شایسته این سفر باشد.”

اگر Cloud Imperium بتواند به برنامه جدید اعلام‌ شده‌اش پایبند باشد، Squadron 42 در سال 2026 به دست طرفداران خواهد رسید. استودیو همچنین بروزرسانی‌های فصلی را برای بخش MMO RPG فضایی Star Citizen ادامه می‌دهد.

source

توسط wikiche.com