به‌تازگی عکس‌هایی منتشر شده که طراحی شیائومی 15 اولترا را نشان می‌دهند. همچنین جزئیاتی از مشخصات شیائومی 15 اولترا نیز قبل از معرفی در ماه فوریه 2025 فاش شده است.

شیائومی به‌طور رسمی از تاریخ معرفی سری شیائومی 15 خبر داده است. اما در این رویداد، فقط گوشی‌های شیائومی 15 و 15 پرو معرفی می‌شوند. شیائومی 15 اولترا مدل رده‌بالاتر این خانواده است که احتمالا در ماه فوریه 2025 رومایی می‌شود.

راهنمای خرید تکراتو

مدت‌هاست که اخبار و شایعاتی درباره مدل اولترا به گوش می‌رسند؛ اما یوگش برار که یکی از افشاگران معروف است، اطلاعات جدیدی را درباره مشخصات این اسمارت‌فون فاش کرده که در ادامه آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

مشخصات شیائومی 15 اولترا

به گزارش xiaomitime، شیائومی 15 اولترا طراحی زیبا و قابل توجهی خواهد داشت. در پنل پشتی این موبایل هوشمند، یک ماژول دایره‌ای بزرگ دیده می‌شود که چهار لنز دوربین را در خود جا داده است. تنظیمات دوربین شیائومی 15 اولترا با همکاری لایکا ساخته شده که قابلیت‌های تصویربرداری پیشرفته‌ای را به این گوشی آورده است. لنز پریسکوپ که بزرگتر از مدل‌های قبلی است، در سمت راست ماژول دوربین قرار گرفته است.

شیائومی در مدل اولترای جدیدش از لنز پریسکوپ 200 مگاپیکسل با زوم اپتیکال 4.3x و دیافراگم f/2.6 استفاده می‌کند که از سنسور سامسونگ ISOCELL HP9 با سایز 1/1.4  اینچ قدرت می‌گیرد. دوربین اصلی هم 50 مگاپیکسل است که احتمالا در آن از سنسور سونی استفاده می‌شود. یک لنز 50 مگاپیکسل اولترا واید و 50 مگاپیکسل تله فوتو با زوم 2x نیز سایر تنظیمات دوربین شیائومی 15 اولترا را تشکیل می‌دهند. دو فلش LED هم با چیدمان افقی روی ماژول دوربین دیده می‌شوند. برای عکاسی سلفی نیز یک لنز 32 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است.

به طور کلی، این تنظیمات دوربین می‌تواند عکس‌های دقیق و باکیفیتی را مخصوصا در حالت HDR و نور کم ثبت کند.

گفته می‌شود که شیائومی 15 اولترا به نمایشگر 6.7 اینچ 2K LTPO مجهز خواهد شد که از هر چهار طرف کمی خمیدگی دارد. این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی خواهد کرد. همچنین، می‌دانیم که این موبایل هوشمند به تراشه اسنپدراگون 8 الیت مجهز می‌شود. این تراشه نسبت به نسل قبلی خود بهینه‌سازی شده و قدرت پردازش بالایی دارد. علاوه‌براین، انرژی کمی مصرف کرده و بسیاری از قابلیت‌های هوش مصنوعی را امکان‌پذیر می‌کند.

این احتمال وجود دارد که نسخه جهانی شیائومی 15 اولترا به باتری 6000 میلی‌آمپرساعت مجهز شود؛ در حالی که نسخه چینی از باتری 5300 میلی‌آمپرساعت برخوردار خواهد شد. گفته می‌شود که این باتری با توان 90 وات سیمی و 80 وات بی‌سیم شارژ می‌شود.

شیائومی 15 اولترا به‌طور پیش‌فرض، هایپر او اس 2 را مبتنی بر اندروید 15 اجرا می‌کند و قابلیت‌های هوش مصنوعی زیادی خواهد داشت. نظر شما درباره مشخصات شیائومی 15 اولترا چیست؟ آیا این گوشی می‌تواند جانشین موفقی برای گوشی پرفروش شیائومی 14 اولترا باشد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

source

توسط wikiche.com