ال‌جی الکترونیکس  مجموعه‌ای از مانیتورهای تجاری جدید را معرفی کرده است که با طراحی و ویژگی‌های خود، بهره‌وری و راحتی ارگونومیک را در بخش‌های مختلف حرفه‌ای ارائه می‌دهند. این مجموعه با ارائه نسبت‌های تصویر و رزولوشن‌های مختلف، نیازهای خاص شرکت‌ها، نهادهای دولتی، آموزش، بهداشت و صنایع خلاق را برآورده می‌کند.

مشخصات مانیتورهای تجاری جدید ال‌جی

مانیتورهای فوق‌عریض برای مولتی‌تسکینگ

مدل‌های 34 اینچی فوق عریض، 34BA85QE-B و 34BA75QE-B، با بهره‌گیری از پنل‌های منحنی QHD+ و نسبت تصویر 21:9، ابزاری ایده‌آل برای انجام وظایفی همچون معاملات مالی، توسعه نرم‌افزار و برنامه‌نویسی به شمار می‌آیند. مدل 34BA85QE-B به طور خاص به وب‌کم و میکروفون داخلی مجهز شده است تا امکان برگزاری کنفرانس‌های ویدیویی را برای کاربران فراهم آورد. هر دو مدل از قابلیت تصویر در تصویر (PBP) پشتیبانی می‌کنند که به کاربران اجازه می‌دهد تا محتوای چندین منبع را به طور همزمان بر روی صفحه نمایش مشاهده نمایند. علاوه بر این، این مانیتورها از طریق درگاه USB-C قادر به تامین برق دستگاه‌های متصل با توان 90 وات هستند.

ال‌جی مانیتورهای تجاری

مانیتورهای QHD برای محیط‌های روبه‌روی مشتری

مانیتورهای QHD، 27BA75QB و 27BA65QB، به منظور استفاده در محیط‌هایی مانند مراکز خدمات دولتی و فرودگاه‌ها که تعامل مستقیم با مشتریان در آن‌ها اهمیت دارد، طراحی شده‌اند. این نمایشگرهای 27 اینچی با پنل IPS، پوشش رنگی 99% sRGB را ارائه می‌دهند که تضمین‌کننده دقت رنگ بالا است. پایه‌های این مانیتورها قابلیت تنظیم ارتفاع، چرخش و شیب را دارند تا کاربران بتوانند با توجه به نیاز خود، بهترین زاویه دید را انتخاب کنند. پشتیبانی از استانداردهای SDR و HDR و نرخ نوسازی 100 هرتز، کیفیت تصویر را به طور قابل توجهی بهبود بخشیده و این مانیتورها را برای انجام کارهای سریع مانند بازی و ویرایش ویدیو مناسب می‌سازد.

ال‌جی مانیتورهای تجاری

مانیتورهای Full HD برای چندین دستگاه خارجی

مانیتورهای فول‌اچ‌دی 27BA850 و 24BA850 به اسپیکرهای داخلی و وب‌کم مجهز شده‌اند تا امکان برگزاری کنفرانس‌های ویدیویی را به سادگی برای کاربران فراهم آورند. این مانیتورها که در اندازه‌های 27 و 23.8 اینچ عرضه می‌شوند، به منبع تغذیه داخلی مجهز شده‌اند تا از شلوغی کابل‌ها بر روی میز کار جلوگیری شود. تمامی مدل‌های این سری از مانیتورها دارای گواهینامه‌های ENERGY STAR، EPEAT و TCO هستند که نشان‌دهنده تعهد ال‌جی به حفظ پایداری محیط‌زیست است.

قیمت و زمان عرضه

جزئیات دقیق قیمت و زمان عرضه مانیتورهای تجاری جدید ال‌جی در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.




source

توسط wikiche.com