شیائومی سرانجام به‌صورت رسمی تأیید کرد که گوشی‌های هوشمند پرچمدار سری Xiaomi 15 به‌همراه تبلت‌های سری Xiaomi Pad 7، دسبتند Xiaomi Band 9 Pro و سیستم‌عامل HyperOS 2.0 را در رویدادی در تاریخ 29 اکتبر/8 آبان در چین معرفی خواهد کرد.

تاریخ معرفی شیائومی 15، پد 7، بند 7 پرو و HyperOS 2

شیائومی در رویداد معرفی Snapdragon 8 Elite تأیید کرد که گوشی‌های پرچمدار سری شیائومی 15 برای اولین بار در جهان از این تراشه استفاده خواهد کرد.

لو ویبینگ، رئیس گروه شیائومی، بیان داشت که این شرکت سه نوآوری بسیار مهم در فناوری خود انجام داده است: HyperCore ،HyperConnect و HyperAl که به‌ترتیب تجربه پیشرفته جدیدی را در تجربه اولیه، اتصال هوشمند متقاطع و هوش مصنوعی به‌ارمغان می‌آورند.

معرفی سری شیائومی 15

معرفی سری شیائومی 15

شیائومی امسال یک تیم ویژه متشکل از بیش از 3000 مهندس را به‌خدمت گرفته است. لو این تیم را برای ادغام سخت‌افزار، نرم‌افزار، تست، بازاریابی و سیستم‌های کاربری، بازسازی مدل آزمایشی، طبقه‌بندی و شناسایی بیش از 25 هزار سناریو و غلبه‌بر آن‌ها هدایت می‌کند. او افزود: «ما HyperCore، هسته سیستم HyperOS شیائومی را ایجاد کردیم.»

این تیم همچنین 305 پروژه ویژه را پوشش می‌دهد که 52 مورد از آن‌ها دستاوردهای فنی پیشرو در صنعت هستند و بیش از 200 حق ثبت اختراع دارند. با قابلیت‌های خود، اجرای هر برنامه در رابط کاربری جدید شیائومی به‌نرمی هرچه‌تمام‌تر انجام می‌شود و عملکرد مصرف انرژی را در بهترین حالت حفظ می‌کند.

HyperOS 2

HyperOS 2

این بار، HyperConnect شیائومی با معماری اتصال هوشمند خود، قابلیت‌های دستگاه را کاملاً متمایز کرده و قابلیت‌های تک‌پایانی را به قابلیت‌های زیست‌محیطی تبدیل می‌کند. زیرسیستم هوش مصنوعی لبه ابری HyperAI شیائومی نیز زیرساخت اصلی هوش مصنوعی در سطح سیستم این برند را تشکیل می‌دهد. ماتریس مدل بزرگ شیائومی، قابلیت‌های edge-cloud، ادراک چند دستگاهی و قابلیت‌های اجرای متقاطع را ادغام می‌کند و آن را با محاسبات حریم خصوصی ترکیب کرده و قابلیت‌های هوش مصنوعی را گسترش می‌دهد. لایه کاربردی به لایه سیستم، توانمندسازی تمام دستگاه‌های زیست‌محیطی و تبدیل شدن به یک زیرساخت محکم برای اکوسیستم هوش مصنوعی کامل می‌انجامد.

وی افزود که این شرکت نزدیک به 100 پروژه داخلی در مورد تحول سطح تجربه رابط کاربری خود انجام داده و درنهایت به یک اجماع کلی رسیده است. در مرحله نمونه اولیه محصولات AI، این شرکت از قابلیت‌های چندوجهی هوش مصنوعی برای ساده‌سازی عملیات پیچیده کاربرانی که با دستگاه‌های عظیم روبه‌رو هستند، باز کردن کل پیوند ادراک-درک-اجرا و کمک به کاربران برای انجام واقعی کارهای کوچک روزانه استفاده کرد.

Xiaomi Pad 7

Xiaomi Pad 7

براساس شایعات قبلی، انتظار می‌رود که سری Pad 7 شیائومی دارای صفحه‌نمایش 11.16 اینچی LCD با رفرش‌ریت 144 هرتز باشد که کمی بزرگتر از صفحه‌نمایش 11 اینچی 2.8K در مدل قبلی است. گفته می‌شود شیائومی پد 7 در مقایسه با اسنپدراگون 870 در نسل قبلی، از تراشه اسنپدراگون 7+ نسل 3 بهره می‌برد.

از سوی دیگر، شیائومی پد 7 پرو در مقایسه با چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 در شیائومی پد 6 پرو، دارای تراشه اسنپدراگون 8s Gen 3 کمی سریع‌تر است.

گفته می‌شود شیائومی پد 7 از شارژ سریع 45 واتی در مقایسه با 33 وات در مدل قبلی پشتیبانی می‌کند، درحالی‌که مدل Pro شارژ سریع 67 واتی را حفظ خواهد کرد. ظرفیت باتری و مشخصات دوربین هنوز در دسترس نیست. هر دو تبلت HyperOS 2 همچنین با هوش مصنوعی و اتصال عمیق بین تلفن و تبلت عرضه می‌شوند.

Smart Band 9 Pro

Smart Band 9 Pro

شیائومی همچنین بند 9 پرو را با صفحه‌نمایش کمی خمیده به‌عنوان جانشین Smart Band 8 Proat در این رویداد معرفی خواهد کرد.

نظر شما درباره معرفی سری شیائومی 15 و سایر محصولات این برند چیست؟

source

توسط wikiche.com