پوکو C75 به‌طور رسمی برای عرضه در بازار های جهانی معرفی شد. این تلفن هوشمند در حقیقت نسخه ری‌برند شده ردمی 14C است. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این گوشی اقتصادی جدید پوکو بیندازیم.

پوکو C75 از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است

پوکو C75 دارای یک صفحه نمایش ۶.۸۸ اینچی LCD با وضوح ۱۶۴۰ در ۷۲۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. این نمایشگر، حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. تراشه مدیاتک Helio G81 Ultra وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند جدید پوکو را بر عهده دارد. این چیپست از پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 بهره می‌برد.

POCO C75

POCO C75

گوشی POCO C75 حداکثر با ۸ گیگابایت رم LPDDR4X و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به دست کاربران خواهد رسید. این تلفن هوشمند از باتری پرظرفیت ۵,۱۶۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران می‌رسد.

مطابق با گزارش منبع، دوربین اصلی موجود در قاب پشتی POCO C75 وضوح ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 دارد. برای دوربین تشخیص عمق نیز یک سنسور ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی این تلفن هوشمند درون یک ناچ قطره‌ای شکل دیده می‌شود.

POCO C75

از دیگر ویژگی های POCO C75 می‌توان به سنسور اثرانگشت موجود بر روی دکمه پاور، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، درگاه USB Type-C، پشتیبانی از وای‌فای دو بانده، بلوتوث ۵.۴ و NFC اشاره کرد. این تلفن هوشمند وزن ۲۰۴ گرمی دارد.

قیمت POCO C75

هم‌اکنون فروش پوکو C75 در بازار های جهانی آغاز شده است. نسخه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی با قیمت ۱۰۹ دلار به دست کاربران می‌رسد. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیز با قیمت ۱۲۹ دلار قابل‌تهیه خواهد بود. این تلفن هوشمند در رنگ های سبز، مشکی و خاکستری عرضه می‌شود.

ردمی 14C با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و طراحی پریمیوم رونمایی شد

نظر شما درباره POCO C75  چیست؟

source

توسط wikiche.com