اپل سری آیفون ۱۶ را با وعده ویژگی‌های هوش‌مصنوعی عرضه کرد. مدل‌های پایه و پلاس از نظر طراحی کمی تغییر کرده‌اند اما به نظر می‌رسد که کاربران به این میزان از تغییرات راضی نیستند. گزارش‌های جدید می‌گویند که تقاضای پایین برای مدل‌های پایه سری iPhone 16 اپل منجر به کاهش تولید شده است.

تقاضای پایین برای مدل‌های پایه سری iPhone 16 اپل

طبق جدیدتریم گزارش مینگ چی کو که یک تحلیلگر باسابقه اپلی محسوب می‌شود، آیفون 16 و 16 پلاس با تقاضای خوبی روبرو نیستند. آنطور که به گوش می‌رسد، اپل سفارشات خود را برای این محصولات از هم اکنون تا نیمه اول سال آینده تا 10 میلیون دستگاه کاهش داده است.

انتظار می‌رود مجموع تولید سری آیفون 16 برای چارک پایانی سال ۲۰۲۴ حالا به ۸۰ میلیون دستگاه برسد. این رقم نسبت به تخمین قبلی تولید ۸۴ میلیون دستگاهی، کاهش یافته است، عددی که خودش کاهشی از پیش‌بینی ۹۰ تا ۹۱ میلیون دستگاه فروش برای سری آیفون 15 در سال گذشته بود.

نمایشگر آیفون ۱۶

نمایشگر آیفون ۱۶

پیش بینی می شود تولید سری آیفون ۱۶ در سه ماهه اول سال ۲۰۲۵ به ۴۵ میلیون دستگاه و برای سه ماهه دوم آن به ۳۹ میلیون دستگاه برسد که روند کاهشی را تجربه می‌کند.

کو همچنین دیدگاه بدبینانه خود را در مورد هوش مصنوعی اپل به عنوان محرک تقاضا برای سری آیفون 16 تکرار کرد. در اخبار مرتبط، Kuo پیشنهاد می‌کند که تولید آیفون SE 4 پیش از پایان سال ۲۰۲۴ به سرانجام می‌رسد. اپل قصد دارد حدود 8.6 میلیون دستگاه از آیفون ارزان قیمت آینده خود تا چارک اول سال ۲۰۲۵ تولید کند.

نظر شما چیست؟‌ فکر می‌کنید دلیل کاهش فروش آیفون‌ها چیست؟

source

توسط wikiche.com