به نظر می‌رسد بالاخره پلتفرم اجتماعی ویبو قیمت آیکو 13 لو داده است. این گوشی قرار است در 30 اکتبر رونمایی شود با اینحال این شرکت قیمت این دستگاه را مخفی نگه داشته بود.

اگر علاقمند به اخبار گوشی‌‌های هوشمند هستید و آن را دنبال می‌کنید، احتمالا می‌دانید که آکو 13 به تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 الیت که اخیرا معرفی شده مجزه خواهد بود.

راهنمای خرید تکراتو

احتمالا قیمت آیکو 13 بیشتر از نسل قبلی نیست

افشاگر معروف دیجیتال چت استیشن طی پستی قیمت آیکو 13 را فاش کرد. به ادعای این افشاگر این گوشی قیمتی برابر با 3999 یوان (تقریبا 565 دلار) خواهد داشت.

نکته‌ای که در این پست جلب توجه می‌کند این است که پس از ویرایش کلمه “تایید شده” را به آن اضافه کرده است. این موضوع می‌تواند مهر تاییدی بر رسمی شدن قیمت آیکو 13 باشد. باابنحال این افشاگر مشخص نکرده که آیا این قیمت مخصوص به آیکو 13 است یا نه.

. پست دیجیتال چت استیشن به بحث قبلی درباره یک گوشی “زیرسری” اشاره کرده که افزایش قیمت اندکی نسبت به نسل قبلی خود خواهد داشت. با توجه به اینکه قیمت راه‌اندازی آی‌کیو 12 برابر 3999 یوان بود، این سرنخ مبهم نشان می‌دهد که قیمت فاش‌شده ممکن است واقعاً مربوط به آی‌کیو 13 باشد.

اگر این خبر درست باشد، آی‌کیو 13 احتمالاً یکی از معدود پرچمداران امسال خواهد بود که افزایش قیمتی ندارد. شیائومی به‌تازگی افزایش قیمت سری شیائومی 15 را تأیید کرده، در حالی که ویوو پرچمداران سری X200 خود را با افزایش قیمت عرضه کرده است.

احتمالا قیمت آیکو 13 بیشتر از نسل قبلی نیست

بررسی مشخصات iQOO 13

iQOO 13 با چیپ‌ست اسنپ‌دراگون 8 الیت و همچنین یک چیپ بازی خود توسعه‌داده‌شده به نام Q2 که می‌تواند وضوح فوق‌العاده 2K در سطح کامپیوتر و بازی‌های بومی با 144 فریم بر ثانیه ارائه دهد، به کار خواهد رفت.

صفحه نمایش این گوشی یک نمایشگر Q10 اورست K2 است که با همکاری با BOE چیت توسعه داده شده و طور خاص برای ارائه روشنایی و دقت رنگ بالا طراحی شده است. این نمایشگر علیرغم ارائه بهترین روشنایی، کم مصرف است و انرژی کمتری از باتری می‌برد. هرچند که تایید نشده اما احتمال اینکه این گوشی از پنل اولد تخت 6.82 انیچی با وضوح K2 و نرخ نوسسازی 144 هرتز استفاده کند زیاد است.

بعلاوه آیکو 13 ابرای اولین بار در جهان ز فناوری محافظت چشم با نور پلاریزه  دایره‌ای OLED استفاده می‌کند که به کاهش خستگی چشم در طول استفاده طولانی‌مدت کمک می‌کند.

احتمالا قیمت آیکو 13 بیشتر از نسل قبلی نیست

مشخصات باتری iQOO 13

یک باتری 6150 میلی‌آمپرساعتی منبع تامین انرژی آیکو 13 است که از شارژ 120 واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی بر روی 5 مبتنی بر اندروید 15 بوت خواهد شد. از دیگر مشخصات فاش‌شده می‌توان به بلندگوهای دوگانه و موتور بزرگ 1016H برای احساس لمسی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

source

توسط wikiche.com