جکسون کوپر، چهره‌ای شناخته شده در عرصه هنرهای غیرانتفاعی، به تازگی به سمت مدیر اجرایی گنجینه فیلم‌های ژانری آمریکا (AGFA) منصوب شده است. این موسسه غیرانتفاعی مستقر در آستین، بیش از 3000 فیلم 35 میلی‌متری را برای حفظ، بازسازی و به اشتراک‌گذاری نگهداری می‌کند. AGFA همچنین سالانه بر روی بازسازی و انتشار 12 پروژه کار می‌کند و کاتالوگی تئاتری از بیش از 1800 عنوان فیلم ژانری و فرهنگی را برای توزیع جهانی به سینماها، جشنواره‌ها و موزه‌ها ارائه می‌دهد.

کوپر در مورد موقعیت جدید خود گفت: “من از پیوستن به گنجینه فیلم‌های ژانری آمریکا به عنوان مدیر اجرایی بعدی آن بسیار هیجان‌زده‌ام. من مشتاقم تا بر روی کارهای فوق‌العاده‌ای که کارکنان و هیئت مدیره انجام داده‌اند کار کنم و به حفظ فیلم‌های ژانری از طریق حفظ، بازسازی، و ارائه این تجربیات فیلمی عالی ادامه دهم. چه از طریق اهدا، شراکت‌ها، یا داوطلب شدن، AGFA برای همه است و من افتخار می‌کنم که در کنار کارکنان بسیار با استعداد، هیئت مدیره، شرکای ما، و جامعه برای حرکت این سازمان به فصل جدید هیجان‌انگیز کار کنم.”

کوپر بیش از 15 سال تجربه در دنیای هنرهای غیرانتفاعی دارد و پیش از این در باله شمال غربی اقیانوس آرام، موزه هنری کارولینای شمالی، موسیقی اتاقی رالی، و تئاتر کارولینای شمالی فعالیت داشته است. او همچنین در برنامه‌ریزی برای آلامو درافتهاوس رالی و نوشتن برای انتشارات خانگی Arrow Video فعالیت کرده و عضو هیئت‌ها و داوران جشنواره‌های بین‌المللی فیلم سیاتل، جشنواره فیلم کارولینای شمالی، جشنواره فیلم سیاتل، و سینما Inc بوده است.

منتخب کاربران

source

توسط wikiche.com