ایسنا/خوزستان سرپرست اداره‌کل راه‌آهن جنوب از جابه‌جایی بیش از ۷۶۴ هزار مسافر برون استانی از طریق ناوگان ریلی جنوب در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: راه‌آهن جنوب در کل کشور در بحث جابه‌جایی مسافران، بعد از تهران و مشهد در رتبه سوم قرار دارد.

محمد علی مرادی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آمار تردد در ۶ ماهه نخست امسال اظهار کرد: در این بازه زمانی ۷۶۴ هزار و ۳۰۱ مسافر برون استانی به وسیله قطارهای مسافربری ناحیه جنوب جابه‌جا شده‌اند.

وی افزود: این میزان جابه‌جایی مسافر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۷۵۶ هزار و ۸۴۷ مسافر جابه‌جا شده است، یک درصد رشد داشته است.

سرپرست اداره کل راه‌آهن جنوب گفت: راه‌آهن جنوب در کل کشور در بحث جابه‌جایی مسافر، بعد از تهران و مشهد در رتبه سوم قرار دارد.

مرادی با اشاره به تردد مسافران به وسیله قطارهای حومه‌ای در درون استان عنوان کرد: در این بازه زمانی جابجایی ۴۵۶ هزار و ۱۷۲ مسافر درون استانی توسط ناوگان ریلی جنوب ثبت شده است.

وی افزود: این مسافران توسط قطارهای حومه‌ای به مقاصد اندیمشک، خرمشهر، بندر ماهشهر و بندر امام خمینی جابه‌جا شده‌اند.

سرپرست اداره‌کل راه‌آهن جنوب خاطرنشان کرد: این میزان جابه‌جایی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۳۴۷ هزار و ۷۹۷ مسافر بوده، رشد ۳۱ درصدی داشته است.

انتهای پیام

source

source

توسط