بازگشت به ریشه تمام بازی های امروزی یعنی سبک 2 و 3 بعدی از اصلی ترین دلایل محبوبیت بازی Laika: Aged Through Blood در مدت زمان کوتاه بوده است که در این مطلب قصد نقد و بررسی بازی Laika: Aged Through Blood را خواهیم داشت.

بازی «لایکا: پیر شده از طریق خون» یک موتوروانیا با الهام گیری از غرب بوده که در یک دنیای بایر و پسا آخرالزمانی جریان داشته است. داستان این بازی در مورد قبلیه ای بوده که توسط نیروهای اشغالگر سرکوب و در معرض نابودی قرار گرفته است. قلمرویی که در گذشته میزبان و زادگاه قهرمانان بسیاری بوده است که این موضوع سبب شده تا شخصیت های بسیاری علیه این نیروهای شورشگر قیام کنند. برای آشنایی بهتر با بازی با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

بازی Laika: Aged Through Blood

داستان بازی در مورد مادر جنگجوی کایوت بوده که قرار است در مسیری بی پایان برای انتقام فرود بیاید و مردم خود را از مسیر خطرناکی نجات دهد. گیم پلی و سبک انتقام جویانه بازی میتواند راهکارخوبی برای سرگرمی در دراز مدت باشد زیرا قرار است با دشمنان و نیروهای قدرتمند بسیاری سروکله بزنید که نابود سازی آنها نیازمند کسب مهارت های جدید بوده است. جهت آشنایی بهتر و بیشتر با ما در ادامه این نقد و بررسی همراه باشید.

همچنین بخوانید :

نظر IGN نسبت به بازی

بازی Laika: Aged Through Blood توانسته به خوبی موتورسیکلت و اسلحه های موجود را با یکدیگر ترکیب کند تا فرصت فوق العاده ای برای تجربه ای جدید را برای گیمرها فراهم کند. بازی با موسیقی متن زیا و داستان بیرحمانه ای همراه بوده که همین مورد سبب خواهد شد تا شاهد رویکرد های غیر قابل جبران باشید زیرا قرار است به سمت نابودسازی دشمنان بسیاری بروید که این موضوع سبب مرگ نیروهای بسیاری خواهد شد.

به موتور خود اعتماد کنید!

نقد و بررسی بازی Laika: Aged Through Blood

یکی از اصلی ترین وسایل نقلیه ای که قرار است با آن اخت شوید موتور سیکلتی بوده که از ابتدای بازی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. زمین های بایر بازی ماکان مسابقه و افزایش سرعت را به شما خواهد داد که در طول مسیرها میتوانید پرش های خطرناک بسیاری را انجام دهید. با پرش از روی موانع طبیعی و یا دشمنان میتوانید فرصت تازه ای برای شلیک به سمت دشمنان بدست آورید که در این زمینه بکارگیری سلاح های مفید میتواند در پیروزی شما نقش مهمی داشته باشد. قدرت های مبتنی برمهارت بازی Laika: Aged Through Blood که به شکل کاملا جذاب توسعه یافته اند فرصت مناسبی برای مبارزه علیه رئیس های بزرگ را به شما میدهد که در این زمینه میتوانید از مهارت های خود برای شکست آنها استفاده کنید.

همچنین بخوانید :

مزایای برجسته بازی‎‎‎

بازی لاکیا بطور کلی از ویژگی های زیر بهره مند است:

  • نبرد های متعدد بر روی یک موتور سیکلت سریع و چابک که باید دشمنان را بدون پیاده شدن شکست دهید.
  • دنیایی زیبا، نقاشی شده با دست و پسا آخرالزمانی که از مهمترین مزیت های بازی لاکیا بشمار میرود.
  • داستانی عمیق درباره رابطه مادر و دختر که اینبار داستان انتقام و از دست دادن شخصی عزیز بوده است.
  • دنیایی متنوع، نبردهای حماسی با باس ها و تعداد زیادی مرحله که میتواند زمان زیادی شما را سرگرم کند.
  • بکارگیری اولین موتوروانیا در میان بازی های مشابه.

همانطور که شاهد بودید بازی لاکیا با بهرهمندی از مزیت های متعدد توانسته امتیاز بالایی را کسب کند و همین موضوع عامل مهمی روی سرگرمی گیمرها در دراز مدت بوده که پیشنهاد میشود این بازی عالی را از دست ندهید.

طراحی و صدای عالی

توسعه دهنده بازی با استفاده از موتور گرافیکی عالی این بازی را ساخته است که همین موضوع میتواند دلیل مهمی روی گیم پلی داشته باشد زیرا از این طریق است که میتوانید جزئیات بازی را به شکل بهتری درک کنید. ارتباط عالی صدا گذاری با طراحی سبب تقویت گیم پلی شده است که این مورد میتواند دلیل خوبی برای سرگرمی شما در دراز مدت باشد. جهت آشنایی با دیگر اطلاعات تکمیلی بازی با ما در ادامه همراه باشید.

پلتفرم ها‎

نقد و بررسی بازی Laika: Aged Through Blood

 بازی لاکیا برای پلتفرم های نینتندو سوئیچ، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز منتشر شده است که امکان تجربه بازی از سوی گیمرهای بسیاری امکان پذیر بوده است. همچنین باید بدانید که بازی در تاریخ 27 مهر 1402 منتشر شده است که اکنون میتوانید آن را برای سیستم و کنسول های خود دریافت نمایید.

سیستم های اجرایی

صدا و طراحی عالی دلیلی بر نیاز مبرم بازی به سخت افزار قدرتمند نبوده است زیرا در این زمینه توسعه دهنده بازی یعنی Brainwash Gang از روش های خوبی برای توسعه استفاده نموده که این مورد سبب خواهد شد تا برای اجرا نیازی به سیستم های گیمینگ نداشته باشید. حداقل سیستم مورد نیاز بازی عبارت است از:

  • OS: Windows 10 or better
  • Processor: Intel Core i5 or similar
  • Memory: 4 GB RAM
  • Graphics: Nvidia GTX 660 or similar
  • Storage: 15 GB available space

سیستم پیشنهادی بازی :

  • OS: Windows 10 or better
  • Processor: Intel Core i7
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: Nvidia GTX 1060 or similar
  • Storage: 15 GB available space

نکات تکمیلی بازی

نقد و بررسی بازی Laika: Aged Through Blood

توسعه دهنده و ناشر بازی اعلام کرده که بازی Laika: Aged Through Blood شامل خشونت، خون، مواد مخدر و زبان قوی بوده است که همین موضوع سبب خواهد شد تا بازی با رده بندی سنی 16+ منتشر شود. پیشنهاد میشود که برای تجربه بازی این موضوع را نادیده نگیرید.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید در طول نقد و بررسی بازی Laika: Aged Through Blood به موارد مهم بسیاری اشاره شد که شما عزیزان در پایان میتوانید نظر خود نسبت به این مقاله را بیان کنید. بی تردید نظرات شما در افزایش سطح کیفی بازی تاثیرگذار بوده است که اگر جزو گیمرهایی هستید که بازی را تجربه نموده ، پیشنهاد میشود تجربیات خود از این بازی ویدیویی را برایمان ارسال کنید تا به دیگر کاربران سایت کمک کرده باشید.

منتخب کاربران

source

توسط wikiche