کلاس حضوری یوس
آمریکا کجا می خواهد مشاغل مورد نیاز برای بهبودی از همه گیری را پیدا کند؟ یک مکان می تواند … [+] برنامه مهاجرت سرمایه گذاران ایالات متحده EB-5 باشد. می تواند به عنوان نوری در تاریکی عمل کند.
getty یک ضرب المثل قدیمی وجود دارد که می گوید: “بهتر است یک شمع روشن کنی تا اینکه به تاریکی نفرین کنی.” و این روزها تاریکی زیادی در اطراف وجود دارد. جهان در حال تجربه بدترین افت اقتصادی از زمان رکود بزرگ است. بیش از 10 میلیون آمریکایی بیکار هستند. این کشور به احیای اقتصادی نیاز دارد، در بدهی فرو می رود و می تواند از بسیاری از مشاغل جدید استفاده کند. از میان همه گزینه‌های موجود در آمریکا در زمینه مهاجرت، برنامه مهاجرت سرمایه‌گذار EB-5 یکی از بهترین گزینه‌هاست که می‌تواند به عنوان نور در برابر این تاریکی که ما را فرا گرفته است، عمل کند.
مهاجرت سرمایه‌گذاران به نجات در حالی که مهاجرت سرمایه‌گذاران راه‌حل کاملی برای همه مشکلات آمریکا نیست، اکنون چندین دهه است که برنامه EB-5 ایالات متحده با ایجاد شغل و تحریک توسعه اقتصادی به خوبی به این کشور خدمت کرده است. در واقع، همانطور که اخیراً در نامه ای از قانونگذاران ایالات متحده اشاره شده است: «بین سال های 2008 و 2015، زمانی که کشور با آخرین رکود اقتصادی خود دست و پنجه نرم می کرد، برنامه مرکز منطقه ای EB-5 مستقیماً مسئول 20.6 میلیارد دلار سرمایه گذاری اقتصادی و ایجاد یا صرفه جویی 731792 شغل بود. ” در حال حاضر هر سرمایه‌گذاری که به آمریکا می‌آید حداقل 900000 دلار آمریکا سرمایه‌گذاری می‌کند و 10 شغل جدید آمریکایی در بخش مرکز منطقه‌ای برنامه یا 1.8 میلیون دلار و 10 شغل جدید آمریکایی تحت بخش سرمایه‌گذاری مستقیم برنامه ایجاد می‌کند. بر کسی پوشیده نیست که مهاجرت سرمایه گذار می تواند محرک بزرگی برای اقتصاد یک کشور باشد. به همین دلیل بسیاری از کشورهای دیگر در این زمینه با آمریکا رقابت می کنند، کشورهایی مانند بریتانیای کبیر، کانادا، استرالیا، نیوزیلند، پرتغال، ترکیه، مالت، بلغارستان، آنتیگوا و سنت کیتس و نویس، فقط به نام چند.
در مورد عدم فروش شهروندی آمریکا چه می شود؟ آیا ما پاسپورت های ایالات متحده را به هر کسی می فروشیم که توانایی خرید آن را داشته باشد؟
getty برنامه ویزای سرمایه گذار یک برنامه شهروندی نیست. متقاضیان باید قبل از واجد شرایط شدن برای درخواست شهروندی ایالات متحده، پنج سال اقامت در آمریکا داشته باشند. علاوه بر این، آنها هنوز باید دو و نیم سال از پنج سال حضور فیزیکی داشته باشند تا واجد شرایط درخواست شهروندی باشند. در مورد نگرانی سرمایه گذاران که بتوانند راه خود را به آمریکا بخرند، نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که برنامه EB5 یک برنامه «آمریکا برای فروش» نیست، بلکه یک برنامه «ایجاد شغل» است. علاوه بر این، سرمایه گذاران هرگز بیش از بخش کوچکی از تعداد کل مهاجرانی که به کشور می آیند را تشکیل نداده اند. در واقع از حدود یک میلیون مهاجری که هر سال به آمریکا می آیند، تنها 10000 نفر سرمایه گذار هستند. در واقع، اغلب سرمایه گذاران ثروتمند به خودی خود جذب مهاجرت به آمریکا نمی شوند، بلکه بیشتر به خاطر خانواده و به خصوص فرزندانشان جذب مهاجرت می شوند. برای آنها، آمریکای شمالی فرصت های آموزشی بهتر، مراقبت های بهداشتی خوب، چشم انداز اقتصادی قوی، محیطی پاک و دسترسی به بازارهای بزرگ را ارائه می دهد. برای ما شغل و سرمایه گذاری می آورند. مهمتر از همه، این برنامه هزینه خود را پرداخت می کند.
پروژه‌های هدفمند با منافع عمومی نوسازی احتمالی برنامه سرمایه‌گذار فرصت فوق‌العاده‌ای برای تطبیق سرمایه‌گذاری قابل توجه از سرمایه‌گذاران به پروژه‌هایی است که در خدمت منافع عمومی تعریف شده هستند. یکی از نمونه‌های این استراتژی، استفاده از سرمایه‌های سرمایه‌گذار خارجی برای رسیدگی به شکاف بیش از حد بودجه زیرساختی ایالات متحده به بیش از 2 تریلیون دلار مورد نیاز تا سال 2025 است. برنامه EB-5 می‌تواند بدون هیچ هزینه‌ای برای مالیات دهندگان به حل مشکل کمک کند.
اطلاعات بیشتر برای جوایز شما جوایز خانه فروشندگان خانه 1.8 میلیارد دلار در پرونده توطئه مسکن مسکن 10 ثروتمندترین افراد جهان (نوامبر 2023) اوریون بازمی گردد و مشتری می درخشد با طلوع “ماه بیور”: آسمان شب نوامبر تلاش می کند تا برنامه مدرنیزاسیون EB،5. سناتورهای چاک گراسلی (R-IA) و پاتریک لیهی (D-VT) قانون اصلاحات و یکپارچگی EB-5 دو حزبی سال 2020 را برای بهبود و ترویج برنامه EB-5 معرفی کردند. در طول سالیان متمادی، این دو سناتور به طور خستگی ناپذیری با هم کار کرده اند تا یکپارچگی برنامه مهاجرت سرمایه گذاران EB5 را تقویت کنند. قانون جدیدترین تکرار از تلاش های آنهاست. این لایحه چندین مزیت کلیدی داشت:
مزایای کلیدی لایحه Grassley-Leahy EB-5
1) مجوز مجدد 5 ساله برنامه، تبدیل آن از یک برنامه موقت غروب آفتاب که به طور مداوم نیاز به مجوز مجدد دارد، به یک برنامه دائمی تر.
2) اقدامات اصلاحی معقول که صنعت را قادر می سازد با نظارت معقول عمل کند. این موارد شامل ممیزی شخص ثالث، نیاز به ارائه اطلاعات شفاف به سرمایه گذاران در مورد پیشرفت پروژه ها، نیاز به سوابق قطعی تر برای نشان دادن منبع سرمایه سرمایه گذار، و بررسی دقیق و محافظت در برابر تهدیدات امنیت ملی است.
3) مرکز منطقه ای با حسن نیت و حمایت از شرکت های تجاری جدید.
4) حمایت از سرمایه‌گذاران بی‌گناه برای پروژه‌های منع شده، از جمله محافظت از کودکان، حفظ تاریخ اولویت و استفاده از وجوه بازیابی شده برای سرمایه‌گذاری دیگر.
5) عدم اعمال عطف به ماسبق برای دادخواست های سرمایه گذار.
6) نظارت مرکز منطقه ای تحت یک استاندارد منطقی.
7) عدم مسئولیت جدی مراکز منطقه ای در قبال اعمال شخص ثالث.
نماینده پشتیبانی کنگره Tom O’Halleran، D-Ariz.، یکی از نمایندگان کنگره بود که نامه حمایتی برای برنامه EB-5 … [+] نوشت.
ASSOCIATED PRESSA در همان زمان، یک گروه دو حزبی از قانونگذاران از مجلس نمایندگان ایالات متحده حمایت خود را از برنامه مرکز منطقه ای EB-5 در نامه ای به رئیس و عضو رتبه بندی کمیته تخصیص مجلس ارسال کردند. نمایندگان مجلس در نامه خود خاطرنشان کردند: با اصلاحات لازم و مجوز مجدد درازمدت، پس از تصویب هر سال می توان بیش از 9 میلیارد دلار سرمایه گذاری و حدود 300 هزار شغل ذخیره یا ایجاد کرد. این نامه توسط ده قانونگذار از جمله نمایندگان ایالات متحده تام اوهالران (D-AZ-01)، برایان فیتزپاتریک (R-PA-01) و دوایت ایوانز (D-PA-03) که این ابتکار را رهبری می کردند، امضا کردند. این نتیجه گیری، “ما از شما درخواست می کنیم که اصلاحات و مجوز مجدد طولانی مدت برنامه مرکز منطقه ای EB-5 را در اقدام بعدی تخصیص دهید.”
بن بست نه لایحه Grassley/Leahy و نه ابتکار کنگره در تغییر شرایط برنامه موفق نبودند، اگرچه برنامه EB5 دوباره تا 30 ژوئن 2021 تمدید شد. باب کرافت، رئیس IUSA، در دفاع از آن قبل از تمدید، دفاع کرد. یک انجمن ملی غیرانتفاعی EB-5، خاطرنشان کرد که «شهرداران از سراسر کشور، از جمله کنفرانس شهرداران ایالات متحده، انجمن‌های تجاری، اتاق‌های بازرگانی، سازمان‌های مسافرتی، سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی و بسیاری دیگر در کنار هم هستند. IUSA برای حمایت از این مجوز مجدد. به طور خلاصه، حمایت زیادی از برنامه EB5 و اصلاح آن وجود دارد.
چه خبر؟ سال‌ها تلاش‌ها برای نوسازی برنامه EB-5 با شکست مواجه شده است. توافق گسترده ای در مورد اقدامات یکپارچگی که سناتورها پیشنهاد می کنند وجود دارد. متأسفانه، کنگره برای یافتن زمان لازم برای رسیدگی به این نیاز بسیار مقید است. اما اکنون که نیاز به بیشترین حد خود رسیده است، شاید در دولت جدید، برنامه EB-5 می تواند به نور مورد نیاز برای دفع این تاریکی اقتصادی Covid-19 تبدیل شود، حداقل در مورد مهاجرت. بیایید امیدوار باشیم.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. Andy J. Semotiuk من یک وکیل مهاجرت ایالات متحده و کانادا هستم و به بیش از 10000 مشتری با مشکلات قانونی مختلف کمک کرده ام. من عضو کافه های نیویورک و کالیفرنیا در ایالات متحده و کافه های انتاریو و BC در کانادا هستم. من یک خبرنگار سابق سازمان ملل، یک نویسنده منتشر شده، یک سخنران حرفه ای و کار برای شرکت حقوقی Pace در تورنتو هستم.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

source

توسط