در بازی محبوب کلش آف کلنز بعضی اوقات در موقعیت‌های قرار می‌گیرید که در آن‌ها به منابع زیادی نیاز دارید. برای مثال تاون هال خود را ارتقا داده‌اید و به منظور ساخت ساختمان‌های جدید به تعداد زیادی طلا و یا اکسیر نیاز دارید. در این شرایط باید به کمک روش‌های مختلفی منابع خود را در بازی افزایش دهید.

یکی از روش‌های پیش روی شما فارمینگ یا فارم کردن است و یا ساخت دهکده کلش اف کلنز با خرید جم کلش به انجام برسانید. در این مطلب به بررسی این مفهوم در بازی کلش آف کلنز می‌پردازیم.

در فارمینگ افزایش منابع به کسب کاپ اولویت دارد

در استراتژی فارمینگ تاکتیک‌های دفاعی و هجومی با تمرکز بر منابع پیاده‌سازی می‌شوند. در این روش کسب طلا و اکسیر اهمیت بیشتری در مقایسه با کاپ دارد. برای نمونه بعضی از پلیرها به طور عمدی در جنگ‌ها می‌بازند تا به لیگ‌های پایین‌تر بروند.

به این ترتیب شما می‌توانید به دشمنانی که از شما ضعیف‌تر هستند حمله کرده و تمامی منابع آن‌ها را غارت کنید. از طرفی بازی کلش آف کلنز سیستمی به منظور جلوگیری از انجام این کار دارد. در نتیجه شما باید اقداماتی را در راستای گیمراهی سیستم انجام دهید. چرا که در صورت جمله به تاون‌ هال‌هایی که یک لول بیشتر از شما هستند، شما متحمل جریمه خواهید شد. شما در استراتژی فارمینگ باید به آماده‌سازی دهکده، آماده کردن ارتش، تعیین اهداف و همچنین حمله به مواضع دشمنان توجه داشته باشید. در حقیقت این‌ها کارهای اصلی هستند که باید انجام دهید. با خرید جم کلش اف کلنز بدون نیاز به پسورد، طلا و آفرهای کلش می‌توانید به تجهیزات بیشتری دست یابید و ساختمان‌های دفاعی و نیروهای خود را سریع‌تر ارتقا دهید. در ادامه این بخش سایر مفاهیم فارمینگ را به شما آموزش می‌دهیم.

دهکده خود را باید برای Farming حاضر کنید

به منظور آماده‌سازی دهکده باید به بتوانید از منابع خود محافظت کرده و به اندازه‌ای کاپ از دست بدهید تا بتوانید به سطح مورد نظر برسید. برای فارمینگ باید از فضای ذخیره طلا و اکسیر مراقبت کنید. شما می‌توانید این آیتم‌ها را در وسط مپ دهکده بچینید و اطراف آن را با استفاده از دیوارها و ساختمان‌های  دفاعی بپوشانید.

قبل از شروع فارمینگ دهکده خود را بهینه کنید.
قبل از شروع فارمینگ دهکده خود را بهینه کنید.

از دیگر نکات مرتبط می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تاون هال را در دومین لایه دیوارها قرار بدهید.. با این کار شما فضای بیشتری برای محافظت از منابع دارید. از طرفی بسیاری از بازیکنان کلش آف کلنز برای به ‌دست آوردن ۳۰ درصد جوایز نبرد صرفا به تاون ‌هال حمله می‌کنند. به این ترتیب شما ۱۳ ساعت سپر دفاعی دهکده دارید و از منابع‌تان محافظت می‌شود. گذاشتن تاون ‌هال در گوشه‌های مپ ایده خوبی نیست
  • تمام فضا‌های ذخیره‌سازی را در کنار هم قرار ندهید. زیرا در صورتی که دشمنان به آن‌ها دست پیدا کنند، تمامی آن‌ها را غارت می‌کنند. همیشه باید منابع را پخش کنید تا از به غارت رفتن آن‌ها جلوگیری کنید
  • معادن طلا و اکسیر که لول بالایی دارند را درون دیوار‌ها قرار دهید. هر ۶ تا ۸ ساعت هم بازی را اجرا کرده و منابع تولید شده آن‌ها را برداشت کنید

برای افزایش منابع می‌توانید دستاورد Sweet Victory را کسب کنید

یکی از راهکارهای پیش روی گیمرها برای فارمینگ در کلش آف کلنز به دست آوردن عنوان Sweet Victory است. این دستاورد هنگامی به دست می‌آید که شما از قبل تعداد معینی کاپ دریافت کرده باشید. جایزه این دستاورد، تعدادی الماس است که می‌تواند به شما در ساخت سومین یا چهارمین خانه کارگر کمک کند. این کار برای توسعه منابع دهکده یک امر ضروری است.

تعداد کاپ‌های خود را به عدد 1100 یا 1200 برسانید

محدوده مورد اشاره بهترین حالت برای کسب مناعب است. در این محدود بدون اینکه دیگر خبری از دشمنان قدرتمند باشد، می‌توانید منابع زیادی را غارت کنید. در صورتی که دهکده شما قوی است می‌توانید این تعداد کاپ را به عدد 2500 نیز برسانید. به طور کلی در این محدوده منابع بیشتری مثل اکسیر سیاه یافت می‌شوند.

یکی از اقدامات اساسی در بازی کلش آف کلنز، آرایش جنگی نیروها است

شما باید ترکیب مناسبی از غول‌ها، گابلین‌ها، آرچر، بربر و دیوارشکن داشته باشید. یکی از ترکیب‌های همیشگی، ترکیب آرچر با بربر است که اصطلاحا Barch نام دارد. شما این امکان را دارید که غول و دیوارشکن هم به این آرایش نظامی اضافه کنید. گابلین‌ها نیز گزینه مناسبی هستند و به بهترین شکل می‌توانند منابع را غارت کنند. هنگامی که تاون هال شما ارتقا پیدا می‌کند، به شکل طبیعی ظرفیت ارتش نیز بیشتر می‌شود.

یکی از نیروهای کارآمد در فارمینگ مینیون‌ها هستند

برای استراتژی فارمینگ یکی از گزینه‌های پیش روی شما فارمینگ است. این دسته از نیروها به علت آماده شدن سریع و حملات تاثیرگذار می‌توانند گزینه مطلوبی برای فارم باشند. در ضمن حمله هوایی نیز به این نیروها برای غارت بیشتر کمک می‌کند. چرا که شما می‌توانید بسیاری از تله‌ها را خنثی کنید.

بر روی منابعی خاص متمرکز شوید

در شرایط ایده‌آل فارم دهکده‌ای که مورد حمله قرار گرفته است، چیزی در حدود 100هزار از منبع مورد نظر شما را دارد. در صورتی که به دنبال طلا هستید و هدف شما 100 هزار طلا است می‌توانید به آن یورش ببرید. برای این میزان طلا نیاز به ارتش زیادی هم ندارید. البته در صورتی که هدف بیشتری هم پیدا کردید می‌توانید به آن حمله کنید. معمولا در تاون ‌هال لول ۸ به دهکده‌هایی که بالای ۳۰۰ هزار دارایی دارند، حمله می‌شود.

شما می‌توانید به دهکده‌های غیر فعال حمله کنید

دهکده‌های غیر فعال هدف‌های مناسبی برای غارت در فارم هستند؛ چرا که با کمترین تلاش می‌توانید آن‌ها را غارت کنید. دهکده‌های غیر فعال را می‌توانید در لیگ‌های نقره‌ای مشاهده کنید. همچنین اگر خانه‌های کارگر خواب و بیکار باشند نشانه‌ای بر غیر فعال بودن دهکده است. به این منظور اعداد لوت را بررسی کنید، در صورتی که زیاد بودند و در عین حال فضا‌های ذخیره‌سازی خالی بودند، تمامی منابع در معادن هستند و این به معنی غارت آسان است.

ارسال نیروها در قالب گروه‌های پنج نفره یک استراتژی هوشمندانه است

در صورتی که تمام نیروهای خود را ارسال کنید به سادگی شکست می‌خورید. چرا که خمپاره‌ها و برج‌های ویزارد می‌توانند در کسری از ثانیه تمام این نیروها را نابود کنند.

برای فارمینگ ترکیب خوبی از نیرو‌ها بسازید
برای فارمینگ ترکیب خوبی از نیرو‌ها بسازید

به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم که نیروها را در قالب گروه‌هایی پنج نفره ارسال کنید. تحت این شرایط می‌توانید از نیروهای خود محافظت کنید. همچنین می‌توانید از غول‌ها با هدف حواس‌پرتی برج‌های دفاعی دشمن خود استفاده کنید.

خرید آیتم‌ها درون بازی و جم کلش با ایدی ارزان در سایت آی گیم

شما در استراتژی فارمینگ باید به آماده‌سازی دهکده، آماده کردن ارتش، تعیین اهداف و همچنین حمله به مواضع دشمنان توجه داشته باشید. در حقیقت این‌ها کارهای اصلی هستند که باید انجام دهید. سایت آی گیم بزرگ‌ترین سایت خرید درون بازی ایرانی در زمینه فروش جم و آیتم‌ های درون بازی کلش آف کلنز است. برای خرید جم کلش ارزان، آفر و کارگرهای بازی کلش آف کلنز می‌توانید به سایت اینماددار آی گیم مراجعه کنید.

/

پایان رپورتاژ

source

توسط