محتوای بسیار زیادی انتظار بازیکنان این اثر را می‌کشد

به زودی کوئست سینمایی جدیدی در دسترس بازیکنان Warframe قرار می‌گیرد

امروز Digital Extremes صد و هفتاد و پنجمین استریم Warframe خود را برگزار کرد. در طول این رویداد، توسعه دهندگان گیم‌پلی کوئست سینماتیک جدید این اثر، یعنی Whispers in the Walls را به نمایش گذاشتند.

این ماموریت که ظاهراً به سؤالاتی پاسخ خواهد داد که برای یک دهه مطرح شده‌اند، همچنین یک جناح دشمن جدید را معرفی می کند. ضمنا این کوئست کلاس سلاح جدیدی را به همراه خواهد داشت و در این بین شاهد محیط‌های جدیدی در بازی خواهیم بود. بازی همچنین سیستم حملات سنگین را اصلاح خواهد کرد.

به زودی کوئست سینمایی جدیدی در دسترس بازیکنان Warframe قرار می‌گیرد - ویجیاتو

در طول ماموریت مذکور بازیکنان در آزمایشگاه Albrech Entrati، جایی که همه چیز از آنجا شروع شد، کاوش خواهند کرد. کلاس سلاح جدیدی به نام Grimoire Book نیز وارد بازی می‌شود. این سلاح به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از قدرت Void استفاده کنند و به شلیک گلوله‌های Eldritch بپردازند.

در کل می‌توان گفت که ایونت مذکور می‌تواند و حال و هوای جدیدی در این اثر القا کند و به زودی محتوای بسیار جدیدی در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت که ارزش تجربه بازی را بالا خواهد برد.

جالب است بدانید که یک نسخه موبایلی از این بازی در دسترس ساخت قرار دارد که اکنون می‌توانید برای نسخه بتای آن ثبت نام کنید.


فورتنایت چطوری تبدیل به بزرگ‌ترین بازی بتل رویال تاریخ شد؟

رویداد بازگشت ماکاروف برای بازی Call of Duty: MW3 آغاز شد - ویجیاتو

source

توسط