خودرو وارداتی جیلی آزکارا که به تازگی در شوروم مرکزی فردا موتورز به نمایش درآمده، به‌زودی در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به فروش می‌رسد. خودرو وارداتی جیلی آزاکارا یک کراس‌اوور کامپکت با تناسباتی نزدیک به خودروهایی همچون فونیکس تیگو۷ پرو است که با پیشرانه هایبرید متشکل از یک موتور برقی یک موتور بنزینی با حداکثر قدرت ۱۹۰ اسب‌بخار به بازار خواهد آمد.

خودرو وارداتی جیلی آزکارا به‌زودی به سامانه یکپارچه می‌آید

به گزارش خودرودیلی، نگاهی به لیست امکانات و آپشن های Azkarra نشان می‌دهد بی‌شک با یکی از با کیفیت ترین خودروهایی روبرو هستیم که از طریق این سامانه عرضه خواهد شد. Geely Azkarra در مقایسه با سایر خودروهایی که در سامانه یکپارچه عرضه می‌شوند، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته، از همین حالا آن را می‌توان گزینه محبوب متقاضیان دانست. تنوع خودروهای دو دیفرانسیل در بازار خودرو ایران، بالا نیست و همین، خودرو وارداتی جیلی آزکارا شرکت فرداموتورز را به عنوان یک خودروی وارداتی AWD، در موقعیت ممتازی قرار می‌دهد. به این موقعیت ممتاز، این را هم اضافه کنید که آزکـارا، هایبرید نیز هست.

خودرو وارداتی جیلی آزکارا به‌زودی به سامانه یکپارچه می‌آید

استفاده از تکنولوژی روز اروپا در پیشرانه هایبرید به‌کار رفته در این خودرو وارداتی، به معنای قدرت بیشتر، مصرف سوخت کمتر و آسایش و رفاه به مراتب بالاتر می‌باشد و در کنار این موارد، جیلی آزکارا برگ‌های برنده دیگری نیز دارد. برای مثال، با ورود به داخل کابین این کراس‌اوور کامپکت، چرم Nappa‌ به کار رفته و کیفیت قطعات داخل کابین، بلافاصله حس یک خودرو بالارده و لوکس را تداعی می‌کند.

خودرو وارداتی جیلی آزکارا به‌زودی به سامانه یکپارچه می‌آید

صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی با کیفیت و رزولوشن بالا بر روی داشبورد این خودرو، خودنمایی می‌کند و در کنار آن، سانروف و سقف پانوراما، ترمز پارک برقی، سیستم تهویه اتوماتیک دوکاناله، سیستم پایش فشار باد تایرها، دوربین ۳۶۰ درجه و رادارهای همیار راننده در این خودرو ارائه می‌شود که همراه با بسیاری امکانات دیگر، باعث می‌شود آزکارا یک سر و گردن بالاتر از چینی‌ها و غیرچینی‌های هم‌رده خود باشد.

خودرو وارداتی جیلی آزکارا به‌زودی به سامانه یکپارچه می‌آید

حال باید منتظر عرضه این خودروی جدید از طریق سامانه ماند و دید که با چه قیمت و چه مشخصاتی، رسما عرضه خواهد شد.

انتهای پیام

source

توسط