مهرداد ملاجعفر، در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو، با اعلام این خبر اظهار داشت: شرکت کوشا خودرو برای ثبت نام و عرضه کیا سراتو و کیا پگاس آمادگی دارد.

به گفته وی، به زودی شاهد عرضه خودروهای سراتو و پگاس از سوی کوشاخودرو در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی خواهیم بود.

مهرداد ملاجعفر




سرپرست فروش کوشاخودرو در ادامه از تحویل خودرو کیا سونت از ۱۳ آذرماه جاری خبر داد و متذکر شد: فروش خودروهای وارداتی کیا معمولا ۹۰ روزه انجام می شود اما در زمانی کمتر از این زمان، خودرو خریداران تحویل آنها خواهد شد.

ملاجعفر اضافه کرد: به عنوان نمونه اولین خودرو کیا سلتوس از سوی خریدار در ۱۸ آبان امسال تکمیل وجه شده بود و خودرو در کمتر از یک ماه پس از تکمیل وجه تحویل شده است.

کیا سراتو




براساس این گزارش، کیا سراتو از یک موتور ۴ سیلندر ۲۰۰۰ سی سی با ۱۲۶ اسب بخار قدرت و ۱۵۵ نیوتن متر گشتاور بهره می برد که به یک گیربکس اتوماتیک شش سرعته مجهز است.

کابین سراتو




برخی قابلیت ها و امکانات رفاهی خودرو کیا سراتو ۲۰۲۳ وارداتی به کشور شامل رینگ های آلیاژی ۱۷ اینچی اسپرت، رکاب های جانبی اسپرت و اسپویلر عقب، چراغ های مه شکن LED، چراغ های عقب و چراغ های روشنایی در روز، فرمان طرح اسپرت، صندلی‌های اسپرت با روکش پارچه‌ای و SynTex، صفحه نمایش لمسی ۱۰.۲۵ اینچی با ناوبری، کیا کانکت و رادیو ماهواره ای SiriusXM، کلید هوشمند با راه اندازی از راه دور، فناوری تشخیص نقاط کور و دستیار جلوگیری از برخورد متقابل از عقب و … می شود.

کیا پگاس




این گزارش می افزاید که خودرو کیا پگاس نیز با یک موتور ۴ سیلندر ۱۴۰۰ سی سی و ۹۵ اسب بخار قدرت و حداکثر گشتاور ۱۳۴ نیوتن متر و با یک گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک روانه بازار داخلی خواهد شد.

کابین کیا پگاس




در خصوص قابلیت ها و امکانات رفاهی کیا پگاس می توان به قفل و مهارکننده صندلی کودک (ISO FIX)، سیستم ورود بدون کلید، ایموبلایزر، کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، برنامه پایداری الکترونیکی (ESP)و سیستم مانیتورینگ فشار باد تایر (TPMS) و … اشاره کرد.

source

توسط