سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به شایعه حضور برانکو ایوانکوویچ در این تیم واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

افشین پیروانی پس از پیروزی یک گله پرسپولیس برابر هوادار اظهار داشت:

بازی خوبی بود. موقعیت‌های خوبی به دست آورديم. بعد از اتفاقات بازی با الدحیل به این برد نیاز داشتیم. خدا را شکر توانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم و برای بازی بعد آماده شویم.

او در خصوص حواشی و اتفاقات پس از بازی با الدحیل عنوان کرد:

اتفاقات خوبی رخ نداد. هواداران ما همیشه سرآمد بودند و زمان‌هایی بوده که ما جام نیاوردیم و باختیم اما تیم را تشویق کردند. نمی‌دانم آن روز چه اتفاقی افتاد اما امروز جبران کردند و مطمئن باشید در طول هفته هم انرژی مثبت دادند. یک عده محدودی که اشتباه کرده بودند، به اشتباه خودشان پی بردند.

سرپرست پرسپولیس درباره دربی نیز گفت:

دربی هم شرایط خاص خودش را دارد و هر کسی که از موقعیت‌ها بهتر استفاده کند، می‌تواند پیروز شود. شرایط ما هم خوب است. بازی‌ها به قدری نزدیک است که به تمرین نمی‌رسیم اما انشاالله بتوانیم با چند جلسه ریکاوری خوب، شرایط خوبی رقم بزنیم و یک برد دیگر برای هواداران کسب کنیم.

پیروانی درباره شایعه حضور برانکو در پرسپولیس عنوان کرد:

آقای برانکو مربی بزرگی است و خاطرات خوبی را برای باشگاه پرسپولیس و هواداران رقم زده است. خود من کنار ایشان بودم و قهرمانی‌های خوبی را برای پرسپولیس آوردند اما الان هم آقای برانکو خودش گفته من تیم دارم. یک زمانی بعضی از هواداران احساسی می‌شوند و این حرف‌ها را می‌زنند که آنها قابل تحمل است اما اینکه یک خبرنگار یا یک شخصی که مجری تلویزیون است، این حواشی را درست کند، درست نیست. البته شرایط آن مجری را هم همه می‌دانند ولی اینکه پنالتی ما گل نشود و بعضی از همکاران شما دست بزنند و خوشحالی کنند، اتفاقات قشنگی در فوتبال ما نیست. در‌ نهایت آقای برانکو مربی بزرگی است و هیچکس به این موضوع شک ندارد اما در حال حاضر تیم دارد و مطمئن باشید آقای گل‌محمدی هم مربی بزرگی است و افتخارات خوبی برای ما آورده است. روزهای خوب هم برای ما فرا خواهد رسید.

او درباره شکاف بین مدیریت و کادرفنی پرسپولیس توضیح داد:

مشکل اصلی ما، مالی است. در بحث سقف قرارداد، فشار روی مدیریت بود که سقف رعایت شود و بازیکن خارجی که بتوانیم با تیم‌های آسیایی رقابت کنیم، جذب نشد. امروز یک بحث بود که النصر باید بین تالیسکا و رونالدو و اوتاویو یک نفر را بیرون بگذارد اما با ۳-۴ بازیکن جوان آینده‌دار در مسابقات حاضر می‌شویم. رقابت ناسالم و نابرابر بود. اینکه ما سقف را رعایت کنیم ولی یک تیم چهار فوروارد خوب روی نیمکت داشته باشد، منطقی نیست. در نهایت پرسپولیس هستیم و هوادار داریم و با تمام وجود می‌جنگیم اما اینکه یک تیم سقف را رعایت نکند و ما رعایت کنیم، منطقی نیست. شکافی هم نیست و اگر کسی بحثی می‌کند، برای پیشرفت تیم است.

پیروانی درباره شکایت از استقلال و احتمال کسر امتیاز از این تیم گفت:

من خبر ندارم اما انشاالله بهترین نتیجه را بگیرند.

او سپس با اشاره به شرایط داوران عنوان کرد:

یک خواهش دارم. این داوران عزیز که امروز قضاوت کردند، آستین‌هایشان کوتاه بود و هوا هم سرد می‌شود. فکر نمی‌کنم این بحث من جریمه داشته باشد اما خواهش می‌کنیم فدراسیون فوتبال و کمیته داوران لباس‌های آستین بلند بدهند. واقعا حق این داوران این نیست‌. اینهمه هجمه به آنها وارد می‌شود اما حتی البسه جزئی که باید داشته باشند، ندارند.

مدیر پرسپولیس درباره صحبت‌های خود با هواداران حاضر در استادیوم گفت:

من از هواداران تشکر کردم و گفتم مقداری به خاطر حضور بانوان، خواهران و بچه‌هایی که در استادیوم هستند، سعی کنند فقط تشویق کنند که این بحث را هم رعایت کردند.

او همچنین در خصوص حضور پیشکسوتان در استادیوم گفت:

ممنونم از تمام پیشکسوتانی که آمدند. لطف کردند و از آنها ممنونیم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

source

توسط