نه فقط کرم پودر و نه فقط یک محصول خاص آرایشی ، به صورت کلی خرید لوازم آرایشی می تواند کاری سخت و طاقت فرسایی باشد، البته اگر آموزش صحیح ندیده باشید و یا ویژگی هایی برای انتخاب بهترین کرم پودر را نشناسید. در این مقاله که از جانب تیم آنالیز محصول بانه گالری آماده شده است، تصمیم داریم تا در ادامه مطلب بهترین ویژگی هایی که برای انتخاب و خرید بهترین کرم پودر لازم و ضروری است را بیان کنید.

ویژگی های بهترین کرم پودر چیست ؟

قبل از هر چیزی باید بدانید که کرم پودر چیست. در واقع این محصول، یکی از انواع لوازم آرایشی صورت است که توانایی برطرف کردن عیوب ظاهری از روی صورت شما را به خوبی دارد و می تواند پوستی یکدست و صورتی کاملا صاف و بدون عیب به شما هدیه بخشد. این نوع از لوازم آرایشی انواع مختلفی دارند، اما نکته مهم این است که همه انواع آنها باید این ویژگی ها را داشته باشند تا در دسته بهترین کرم پودر ها قرار بگیرند. این ویژگی ها به صورت زیر می باشند :

  • پوشش و کاور بالا : هدف از استفاده از این محصولات، همانطور که در توضیحات و تعریف آنها نی درج شده است، این است که عیوب پوست و صورت پوشانده شوند و به قولی اگر لکه ای، زخیم و یا جای زخمی و حتی تتو یا خالی روی قسمتی از صورت و یا بدنتان وجود دارد که قصد پوشاندن آنها را دارید، به شما کمک کنند. بنابراین باید این کار یعنی کاور و پوشش را به خوبی انجام دهند و به قولی پوشش بالایی داشته باشند.
  • همانگونه که اعمال می شود باقی بماند : کرم پودر هایی هستند که ماندگاری پایینی دارند، بعد از چندین ساعت کوتاه، پوسته پوسته می شوند و یا شل می شوند و تغییر فرم می دهند و یا حتی ممکن است اکسید شده و تغییر رنگ دهند. یک کرم پودر با کیفیت و خوب باید همانگونه که در ابتدا اعمال می شود باقی بماند و حداقل تا 12 ساعت تغییری در آن ظاهر نشود.
  • رنگ طبیعی و بافتی مخملی و زیبا داشته باشد : البته مات بودن کرم پودر نیز بسیار مهم است، با وجود اینکه این موضوع می تواند به نحوه استفاده شما هم بستگی داشته باشد، اما این روز ها آرایش های طبیعی ترند است و اگر رنگ و بافت و فینیش نهایی کرم پودر طبیعی و مات و مخملی نباشد، در واقع در دسته بهترین ها قرار نخواهد گرفت.

ویژگی های بهترین کرم پودر



  • در کنار تمامی این موارد برخی از خانم ها صورتی پر از عیوب دارند، به عنوان مثال پوستشان پر است از جوش هایی که اعتماد به نفسشان را پایین آورده و یا قسمتی از صورتشان زخم شده است، به هر حال، پوشاندن این عیوب تنها به لطف کاور و پوشش بالا امکان پذیر خواهد بود. اما متاسفانه برخی از کرم پودر هایی که کاور بالایی دارند، پوست را سنگین می کنند و احساس نا خوشایندی به وجود می آورند، این در حالی است که یک کرم پودر خوب و با کیفیت هیچ گاه احساس سنگینی به وجود نخواهد آورد و در واقع سبک خواهد بود.
  • علاوه بر تمامی این موارد اگر می خواهید بدانید که قلقی ترین نکته در رابطه با ویژگی های بهترین کرم پودر چیست، باید بگوییم که مهم است که محصولی که انتخاب می کنید در کنار تمامی این ویژگی ها با نوع پوست شما سازگار باشد و همچنین ضد حساسیت نیز باشد.
  • یکی دیگر از ویژگی های کرم پودر خوب و با کیفیت، این است که باید فاقد ترکیبات مضر شیمیایی باشد و از ترکیبات ارگانیک و حتی مفید ساخته شده باشد، در لیل این موضوع بسیار واضح است و مطمئنا نمی خواهید سلول های پوستی صورتتان از ترکیباتی تغذیه کنند که باعث پیری زودرس، تیرگی، کدر شدن و یا آسیب به آنها شوند.
  • رنگ بندی خوبی داشته باشد و رنگ آن مطابق پوست شما باشد : بهترین روش برای انتخاب رنگ کرم پودر را نیز در مقاله ای دیگر توضیح داده ایم، اما به عنوان یک راهنما بهتر است که رنگ آن مشابه رنگ پوست گردن شما باشد.
  • نسبت به خرید کرم پودر از برندی خوب و با کیفیت اقدام کنید، بسیاری از برند هایی که در حال حاضر در بازار وجود دارند از کیفیت لازم برخوردار نیستند، بنابراین بهتر است که بهترین برند های تولید کننده آن ار بشناسید و نه فقط کرم پودر بلکه نسبت به خرید لوازم آرایشی مورد نیازتان نیز از این برند ها اقدام کنید.

ویژگی های بهترین کرم پودر برای پوست خشک

یکی از قلقی ترین نوع پوست ها و سخت ترین آنها برای آرایش کردن، پوست های خشک هستند، هر چند که هر پوستی سختی خود را دارد، اما پوست های خشک در صورتی که با استفاده از لوازم آرایشی صحیحی میکاپ نشوند، پوسته پوسته خواهند شد. کرم پو.در که نقشی اساسی در جلوگیری از پوسته پوسته شدن میکاپ پوست خشک دارد، باید به درستی انتخاب شود. بهترین کرم پودر برای پوست خشک را در مقاله ای به صورت کامل معرفی کرده ایم، اما به عنوان یک توضیح مختصر بهترین ویژگی برای یک کرم پودر پوست خشک، آبرسان و مرطوب کننده بودن آن است.

ویژگی های بهترین کرم پودر



ویژگی های بهترین کرم پودر برای پوست چرب

پوست های چرب نیز، سختی خود را هنگام آرایش کردن دارند و با ید با لوازم آرایشی بدون چربی آرایش شوند. در واقع بهترین انتخاب برای میکاپ پوست های خشک و به عنوان زیر ساز، پنکک می باشد. خرید پنکک برای افراد دارای پوست خشک، این مزیت را دارد که پنکک ها کاملا خشک هستند و نه تنها باعث چرب شدن پوست نمی شوند بلکه چربی اضافه آن را نیز جذب خواهند کرد.

سخن آخر

در پایان باید بگوییم که در نظر داشتن ویژگی هایی که در بالا معرفی شدند هنگام خرید منجر به انتخاب بهترین کرم پودر برای پوست و صورتتان خواهد شد و بهتر است که حتما به آنها دقت داشته باشید و البته سایر مقاله هایی هم که ما در رابطه با این نوع از لوازم آرایشی صورت توضیح داده ایم را به عنوان راهنمای خرید خود مطالعه نمایید تا در نهایت بهترین محصول ممکن را انتخاب و خریداری کنید.

source

توسط