فیلم Happy Death Day محصول سال 2017 با ژانر ترسناک و اسلشر است. برای آشنایی بیشتر و معرفی فیلم Happy Death Day 2017 تا انتهای این نوشتار با ما همراه باشید.

فیلم روز مرگت مبارک با ژانر ترسناک و اسلشر به کارگردانی کریستوفر لندن است که نویسنده آن اسکات لوبدل و تهیه‌کنندگی آن به عهده جیسون بلوم می‌باشد. این فیلم در روز 13 اکتبر سال 2017 برابر با 21 مهر سال 1396 توسط یونیورسال در سینماها اکران شد. قبل از اکران تریلر فیلم Happy Death Day 2017 در 25 خرداد 1396 به انتشار رسید. این فیلم با بودجه‌ای نزدیک به 5 میلیون دلار، توانست فروش 114 میلیون دلاری را در سراسر جهان تجربه کند. علاوه بر فروش خوب، فیلم Happy Death Day 2017 توانست نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کند. در این مقاله از پلازا به معرفی فیلم Happy Death Day 2017 می‌پردازیم.

فهرست مطالب

داستان فیلم Happy Death Day

خلاصه داستان فیلم Happy Death Day 2017 به این صورت است که شخصی به نام تری گلبمن در روز تولدش به قتل می‌رسد و در همان روز به زندگی بر می‌گردد و این روز را به طور مداوم سپری می‌کند و کشته می‌شود تا قاتل و دلیل قتل خود را پیدا کند. خلاصه فیلم ترسناک روز مرگت مبارک می‌تواند شما را برای دیدن این فیلم هر چه بیشتر مشتاق کند.

بازیگران فیلم Happy Death Day 2017

فروش فوق العاده و نمرات فیلم روز مرگت مبارک موجب شد تا قسمت دوم این فیلم برای سال 2019 برنامه ریزی شود. ژانر فیلم روز مرگت مبارک در نوع خود بسیار محبوب است و سبک جدیدی از ژانر اسلشر را معرفی کرد. همچنین باید گفت که در این فیلم از بازیگران جوان و کم تجربه استفاده شد. در این بخش از مقاله به معرفی هنرپیشه های فیلم روز مرگت مبارک می‌پردازیم.

جسیکا راث در نقش تری گلبمن

جسیکا راث (Jessica Rothe)، نام کامل جسیکا روثنبرگ متولد ۲۸ مه سال ۱۹۸۷ برابر با 7 خرداد سال 1366 هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. جسیکا راث فارغ‌التحصیل شده از دانشگاه بوستون در سال ۲۰۰۹ با مدرک کارشناسی در هنرهای زیبایی می‌باشد. وی از سال ۲۰۱۰ میلادی تاکنون در حوزه بازیگری و سینما فعالیت می‌کند و فیلم‌هایی مانند روز مرگت مبارک، دختر سخن چین، لا لا لند، لطفا حاضر باش، عشقم برای همیشه و روز مرگت مبارک ۲ را در کارنامه کاری خود دارد.

ایزرئیل بروسارد در نقش کارتر دیویس در فیلم Happy Death Day 2017

اَشعیا ایزرائیل (Israel Broussard) آدامز که با نام ایزرائیل بروسارد شناخته می‌شود، متولد ۲۲ اکتبر سال ۱۹۹۴ برابر با 30 مهر سال 1373 است. بروسارد اهل ایالات متحده آمریکا می‌باشد و از سال 2010 به بازیگری مشغول بوده است. از آثار این بازیگر می‌توان روز مرگت مبارک، تلنگر، تقدیم به همه پسرانی که عاشقشان بودم و روز مرگت مبارک ۲ را نام برد.

ریچل متیوز در نقش دنیل

ریچل متیوز (Rachel Matthews) بازیگر و صداپیشه اهل آمریکا متولد ۲۵ اکتبر ۱۹۹۳ برابر با 23 مهر 1372 در کالیفرنیا است که از سال ۲۰۱۷ فعالیت خود را آغاز نمود. وی سابقه بازی و صداپیشگی در فیلم‌ها و سریال‌هایی همچون یخ زده ۲، روز مرگت مبارک، بتوومن و روز مرگت مبارک ۲ را در کارنامه هنری خود دارد.

فی وو در نقش رایان فان در فیلم Happy Death Day 2017

فی وو (Phi Vu) یکی از بازیگران خوب سینما و تلویزیون است. از مهم‌ترین آثار فی وو می‌توان به حضور در فیلم لوگان، روز مرگ مبارک اشاره کرد. فی وو در سال 2017 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی ایفای نقش کرد. او در این سال با بازی در 2 فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم این بازیگر در سال 2017، بازیگری در فیلم لوگان به کارگردانی جیمز منگولد و فیلم روز مرگ مبارک به کارگردانی کریستوفر لندون محسوب می‌شود.

روبی مودین در نقش لوری اسپنگلر

روبی مودین (Ruby Modine) متولد سال 1990 برابر با سال 1368 می‌باشد و نخستین بار سال 2016 در 26 سالگی در فیلم Central Park به کارگردانی جاستین رینسیلبر (Justin Reinsilber) بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم روز مرگ مبارک، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای او محسوب می‌شود.

نمرات فیلم 2017 Happy Death Day

همانطور که گفته شد نقد فیلم روز مرگت مبارک توسط منتقدان جواب‌های مثبتی داشت. نمرات فیلم روز مرگت مبارک در سایت Imdb نمره 6.6 از 10، از سایت Rotten Tomatoes نمره 71 از 100 و در سایت Metacritic نمره 58 از 100 می‌باشد.

Entertainment / کلارک کولیس: 83

فیلم سینمایی روز مرگت مبارک توسط کریستوفر لندن با جنب و جوش، نشاط و عشق کارگردانی شده است. این فیلم اجرای فوق العاده و چشمگیر راث را به تصویر می‌کشد.

The Seattle Times / برنت مک نایت: 75

فیلم Happy Death Day 2017 خنده‌دار، خنده‌دار اما جالب‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد، روز مرگ مبارک یک اثر فوق العاده برای معتادان ژانر ترسناک و کسانی است که به دنبال یک سرگرمی آخر هفته می‌گردند.

The Verge / کیتلین تیفانی: 75

آنچه در عمق این فیلم ترسناک و بی‌رحمانه خشن نهفته است، نور طلایی است. روز مرگ مبارک به اندازه کافی سرگرم کننده است که ارزش تماشا را داشته باشد.

New York Magazine / دیوید ادلستین: 70

فیلم روز مرگت مبارک یک فیلم کوچک و سرگرم کننده می‌باشد و بیشتر یک رام کام گیج کننده است تا یک اثر با ژانر اسلشر.

Los Angeles Times / ریک بنتلی: 70

اگر در تلاش برای کشف یک معما با طراحی هوشمندانه و به دنبال لذت بردن از ترس هستید، فیلم روز مرگ مبارک را از دست ندهید.

Arizona Republic / بیل گودی کونتز: 70

شاید تغییر دادن باور خود در مورد خوب نبودن این اثر مقداری زمان ببرد، اما فیلم روز مرگ مبارک برای شما به طرز لذت بخشی سرگرم‌کننده خواهد بود.

The New York Times / جنت کاتسولیس: 70

این فیلمنامه با نویسندگی اسکات لوبدل، نویسنده کتاب های مصور، با سرعت بسیار خوب و فشرده، به اندازه کافی تنوع دارد تا مخاطب را پای فیلم نگه دارد.

Screen Daily / سارا وارد: 70

فیلم روز مرگ مبارک خوشبختانه هیچگاه خود را خیلی جدی نگرفته است، جدیدترین فیلم کمدی هیجانی ساخته جیسون بلوم توانسته است که جایگاه خود را به عنوان یک فیلم ترسناک اسلشر تعیین کند و در آن موفق بود. اجرای پویا و تمایل به کوتاه و سریع نگه داشتن همه چیز همچنین تضمین می‌کند که بینندگان بدشان نمی‌آید به طور مجدد این دنیای جذاب را روی پرده سینما ببینند.

کلام آخر

در بررسی فیلم Happy Death Day 2017 می‌توانیم بگوییم که یک اثر ترسناک با سبک اسلشر است که ارزش دیدن را دارد. مدت زمان فیلم Happy Death Day 2017 یک ساعت و 36 دقیقه است و اگر از طرفدار فیلم‌های ترسناک هستید، دانلود فیلم Happy Death Day 2017 به شما پیشنهاد می‌شود.

منتخب کاربران

source

توسط wikiche